Welke effecten mist Lesli nog?

Mischien nog een nieuwe soort single shot,met een mooie dikke strobing tail.Naar iets van een vol multicolor effect.

ik zat misschien ook te denken aan het volgende:
een waaierdoos, met hele dikke tails ,die eerst blauw zijn, daarna geel worden, en als laatste, rood worden,
een beetje in de richting van "great wall of china" van zena
de tails moeten niet te langzaam gaan. een beetje een tempo van "platinum palms" van sensations

great wall of china
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

platinum palmshttps://www.vuurwerkplanet.nl/shop/...2199&ids=d5cd0cdc-884e-42b5-878d-792c094e800f

tom

Laatst bewerkt:
ik zat misschien ook te denken aan het volgende:
een waaierdoos, met hele dikke tails ,die eerst blauw zijn, daarna geel worden, en als laatste, rood worden,
een beetje in de richting van "great wall of china" van zena
de tails moeten niet te langzaam gaan. een beetje een tempo van "platinum palms" van sensations

great wall of chinamovie

platinum palmshttps://www.vuurwerkplanet.nl/shop/...2199&ids=d5cd0cdc-884e-42b5-878d-792c094e800f

tom

Deze cake heeft Lesli gehad.. genaamd: Tiger Tails.. is er uit gegaan want het verkocht niet.

Wat ik miste bij Lesli, komt dit jaar in de collectie.
Had dit al aangekaart eerder dat jaar en ze hebben er wat mee gedaan.
Ik heb het in iedergeval gezien tijdens het proefschieten in oktober 2010.
Hierbij kregen wij een voorproefje wat er nieuw komt voor het jaar 2011.

Ik kan wel vertellen dat Lesli jullie versteld zal laten staan dit jaar

Laatst bewerkt:
@ ylke: ik ben al helemaal in spanning:)
worden deze producten ook geschoten op de open demo van lesli??

@pyroboy:
ik ga wel eens kijken... ik heb hem al een aantal keeren achter elkaar zien staan, en dan bedoel ik een periode van 2á3 jaar, en misschien is hij er dit jaar weer!
ook staan er nog dingen zoals: day's of thunder, wild wave en temptation!

Ik kan wel vertellen dat Lesli jullie versteld zal laten staan dit jaar

Dat laten ze ons nu al met die geweldige open dag die op het programma staat!

Ben erg benieuwd wat Lesli dit jaar in petto heeft. Hoop dit jaar tijdens de verkoop bij de Welkoop de kunnen werken, dus ik moet me even in Lesli's producten verdiepen :p

Inderdaad, bijna alle cake's ( en misschien wel alle cake's ) hebben een goede burst knal bij Lesli. El nino heeft zelfs een hardere burstknal dan gemiddeld! Samen met de effecten, en de combinatie van de fontein en shots vind ik het een zeer goede cake!

Een goede willow/brocade crown cake, met mooie mines erbij. Met blue pearls erin verwerkt, ala Sniper ( Wolff ). Voor een goede prijs, zoals je ziet bij Zena: het kan zeker!

Back
Bovenaan