Welke cake, pijl, fontijn etc heb je elk jaar in je collectie.

Vorig jaar verast door de Monster Ride en Double demolition. Die hebben een vaste plek verdiend.

Daarnaast de Crackling Chry.

zena light year pijlen/final fate zitten er ieder jaar bij mij wel bij wel wat moeite voor doen tegen woordig maar het lukt me wel

Laatst bewerkt:

Sinds 2012 - 2013 standaard er bij. Helaas niet meer in het assortiment, maar heb er nog twee staan. Dus 1 voor de aanstaande jaarwisseling en de andere voor 2018-2019. En misschien vind ik er dit of volgend jaar er nog wel een paar bij :wink:

Dit waren altijd de Daisy Beam en de Stars over Paris. Dit jaar voor het eerst allebei niet. Voor nu zijn het de Transbomer en de Joy Ride.

-Light Year pijlen van Zena
-Fountastic trio van Totaal
-Willow Time van Broekhoff
-Crackling chry 2.0 van Zena

Boxen wissel ik elk jaar af, hoe gruwelijk ze ook zijn. Maar dit setje heb ik standaard in de straat staan.

Het waren eigenlijk al jaren de Stars Over Paris en HL16, maar dat is niet meer sinds dit jaar. Wel heb ik nu de Mad Twister voor het derde jaar op rij.

Ik heb al jaren de Thunder Kings van Katan in mijn collectie. Vorig jaar maar enkele van afgestoken, maar single shotjes mogen simpelweg niet ontbreken. Vanaf het eerste jaar de Massive gehad, maar helaas na 3 jaar ontbrak hij de afgelopen jaarwisseling in mijn collectie. Dit jaar maken de concerto rosso en cruel cannon voor de derde achtereenvolgende keer deel uit van de collectie.

Back
Bovenaan