Welke cake, pijl, fontijn etc heb je elk jaar in je collectie.

- Insane Evolution
- Cruelty van Wolff
Beiden blijven toppers vind ik en leuk voor in de vooravond :wink:

Immortal Gold. Vorig jaar voor het eerst in jaren overgeslagen en daar heb ik nog steeds spijt van. Die bak maakt me altijd blij <3

Verder is de Fuji van Broekhoff vaste prik in de collectie.

Laatst bewerkt:
Al een aantal jaar Daisy Beam en HL16 op de bestellijst. Helaas komt er nu een einde aan de daisy beam.

Standaard
de decibell salute box
The massive
Cruelty
Meterpakket
Allerlei soorten groot caliber thunderkings

Meterpakket, vaste prik! En vaak ook andere pakketten die net wat anders zijn maar tevens ook ondermaats presteren. Toch blijft het een genot om ook kleiner vuurwerk af te steken op oudejaarsavond.

Dit jaar komt er een einde aan de reeks van de Daisy Beam, die ik toch drie jaar op rij heb gehad. Tevens kies ik dit jaar voor het eerst in drie jaar niet meer voor de Cruel Traction. Ik hoop nog ergens een Big Momma en Crackling Chry 2.0 te scoren, die zijn dan allebei al voor de vierde keer in mijn collectie te vinden :D

Wat ik al jaren in mijn collectie heb zijn de Pijlen Tolle Lola, Light Year en de Cruse Rocket en van de Fonteinen heb ik al jaren de Titanium Vulcano in mijn collectie. En ook de nodige ratelbanden die ieder jaar vaste prik zijn.

Ik heb een redelijke rij aan producten die ik vaker heb gehaald. De volgende cakes heb ik nu voor het derde jaar op een rij: zombie zone/daisy beam, tosch 23 en tosch 33.

De Cruel Traction had ik afgelopen jaarwisseling niet maar de jaren daarvoor wel altijd en die komt nu weer terug omdat ik die gewoon miste. En ook de Tequila Blue heb ik op de afgelopen jaarwisseling na sinds 2011 standaard in mijn collectie.

Vorig jaar voor het eerst en dit jaar ook in de collectie: Brazilian Box en Fairytale Ass.

Daarnaast komt de hl16 er net als vorig jaar ook weer bij. Ik heb deze niet ieder jaar, maar wel geregeld.

En de VITA cakes van Broekhoff heb ik ook sinds het begin. Alleen heb ik deze afgelopen jaar niet afgestoken maar bewaard. Zodoende heb ik die nog steeds.

Oh en van de losse knallers voor het derde jaar op een rij de Colpo Thunder van vuurwerkmania. Gewoon een fantastische Nederlandse knaller :thumbsup:

Voor het eerst sinds jaren heb ik geen Buurtassortiment XXL in mijn assortiment. Deze heb ik onderhand in de afgelopen 8 jaar maarliefst 14 keer gehad! Maar als vervanger daarvoor heb ik dit jaar wel de Valk Big 19, Fairytail en Brassilian Box. Genoeg 19- schots assortimenten dus.

Al een tijdje de weco dolle lola en de kracherblitz van herlat.
De dolle lola om haar geweldige gil en de kracherblitz voor de prijs.
Deze wordt door vele afgekraakt, maar vind het zeker de 55 euro waard

Een mooie crackling waaier hoort er altijd bij. Dit jaar, net als vorig jaar, de Kremlin. En natuurlijk de Monster Ride van Mania. Wat een topding.

Dit jaar drie van Eruption aangeschaft... erg mooie brede fontein.
814.1534419115.png

Back
Bovenaan