welke cake heeft de grootste boeket (eventueel ook hoogte vermelden)

Ik had als vervanger voor de Imperial Blink 3x de Sparkling Snow van Orange Label gekregen. Deze heb ik geschoten in w-shape samen met de Chengdu van Pangu. Misschien niet de grootste boeketten, maar omdat de Sparkling Snow vrij laag schiet is je hele straat gevuld met blinkers.

Ook was ik verrast door de Investigate van Hardix.

Als je een beetje goed zoekt kan je heel wat cakes vinden met grote boeketten, vooral als je in de wat hogere prijs klasse gaat kijken.

Cakeboxen: Immortal Gold, 4 Seasons, Blackout Eight, Cruel Traction/Black Cobra 120. Zo zullen er nog wel zat cakeboxen zijn met grote boeketten

Cakes: Galaxy Collection van Royal, Massive van Zena, Cruelty. En dit is nog maar een klein aantal.

Dus met een beetje goed zoeken zul je er zat vinden, alleen moet je er vaak wat meer voor neerleggen.

Veel producten komen op filmpjes en demo's minder over al zeg ik het zelf. In de straat is het dan vaak een ander verhaal.

Aantal grammen zegt niet zo heel veel met 25 gram krijg je hooguit vollere boeketten
Burst blijft maximaal 2 gram denk dat sommige importeurs die grens aardig opzoeken. :p

Ok, dus er wordt eigenlijk bedoeld het breedste boeket / boeket met grootste diameter dan idd. 2 gram weet ik indd, kan toch nog lekkere klapjes geven :D

Uit eigen ervaring

de Extreme Salute's 2.0 doen het altijd erg goed, zowel volle mine als vol boeket.

en over het algemeen zit je bij de rubro doorlont bakken ook goed, heb starpalm, immortal gold, 4 seasons, 6 elements en de golden tarantula geschoten en ze hebben stuk voor stuk grote volle boeketten.

dit jaar was ik ook wel verrast van de Original Finest box van zena, die ramt er gewoon in hoog tempo grote boeketten uit met flinke burst klappen en deed niet onder voor de rubro bakken die ik deze jaarwisseling had (starpalm 6 elements en immortal gold).

Qua effectgrootte sprongen er drie cakes uit, dat waren de Joyride, Massive en op nummer één Cruelty.

Pyros ddelight (herlat)
Bro cadeau willow tip (zena)
toxic (herlat)

Die hebben mij echt verbaasd. Qua grote van het effect

de zena triumph blijft mij verbazen elke keer als ik hem zie.

Een Bro Cadeau is dat het zelfde als een Boncadeau, of meer als..joooo bro hier een cadeau.
Ik ga er vanuit dat je BROCADE willowtip bedoelt...

Pyros ddelight (herlat)
Bro cadeau willow tip (zena)
toxic (herlat)

Die hebben mij echt verbaasd. Qua grote van het effect

de zena triumph blijft mij verbazen elke keer als ik hem zie.

Afgelopen 2 jaar de immortal gold gehad. Gi-gantische boeketten.. Vooral tijdens de salvo's echt genieten. Dit jaar de cruel traction besteld dus hoop dat deze een beetje in de buurt komt van de IG.

Afgelopen 2 jaar de immortal gold gehad. Gi-gantische boeketten.. Vooral tijdens de salvo's echt genieten. Dit jaar de cruel traction besteld dus hoop dat deze een beetje in de buurt komt van de IG.

Denk dat je positief verrast zult worden. De Cruel traction is echt veel beter dan de Immortal Gold (vind ik tenminste).

Denk dat je positief verrast zult worden. De Cruel traction is echt veel beter dan de Immortal Gold (vind ik tenminste).

Appels en peren als je het mij vraagt. Beide prachtige boxen maar totaal verschillend.
de kracht van de CT zit hem in de salvos terwijl 1 bombette van de IG al indruk maakt.

Vorig jaar de CT 2x gehad en was de mooiste bak die ik tot nog toe had gehad dit kaar sowieso weer. Grootste boeketten ook als jd t mij vraagt en de Big 19 ook. Topcakes...

Appels en peren als je het mij vraagt. Beide prachtige boxen maar totaal verschillend.
de kracht van de CT zit hem in de salvos terwijl 1 bombette van de IG al indruk maakt.

Ben ik niet helemaal mee eens. Natuurlijk zijn beide verschillend, maar Ik vergelijk vuurwerk met vuurwerk. 2 boxen die ik met elkaar vergelijk en daar heb ik dan mijn favoriet uit gekozen. Het is allemaal maar subjectief, dat klopt. Maar nogmaals, is echt niet appels met peren vergelijken. :)

in mijn ogen kan je dat niet zo zeggen , het ligt er ook aan hoe hoog iets gaat.. en welk effect je hebt.. Ik denk dat je dat pas goed kunt vergelijken op een demo waar ze meerdere fabrikanten schieten.

Back
Bovenaan