welke cake heeft de grootste boeket (eventueel ook hoogte vermelden)

Hmmm Ik begin nu toch serieus te overwegen om de CT er toch maar bij te bestellen :frusty:

Welke ik niet niet in de rijtjes ben tegen gekomen: Skies Of Gold van Profi. Erg grote boeketten! en dat voor een budget cake. Meestal 2 voor €25 - of een karton (8) voor €100.

(niet mijn filmpje)
https://www.youtube.com/watch?v=XGUFxXrZOA4

Bedankt voor de tip, erg mooi die Skies of Gold zeker voor de prijs. Wordt deze nog steeds verkocht ?

Bedankt voor de tip, erg mooi die Skies of Gold zeker voor de prijs. Wordt deze nog steeds verkocht ?

Ja serieus een erg leuke cake! Mijn winnaar wel vorig jaar. Won dik van de Dominator 2.0 bvb (€50) ook vetter als de Freestyle (€30)

Uhm, Gerrit van MegaVuurwerkLeeuwarden had beloofd deze op de karton site te plaatsten. Die site zou gister of vandaag open gaan (officieel eind oktober) maar hij heeft nog geen groen licht gegeven voor de site. Ze zijn er nog mee bezig. Hoop dat hij morgen in de lucht is > www.vuurwerkkarton.nl
Als het goed is komen ze erop per 8 voor €100,-.. ? Pin me er a.u.b niet op vast.
Maar ook is mij toegezegd dat deze in de folder komen (begin december) Ook voor de 2=1 actie. Vorig jaar was dit 2 voor €25,- dus qua prijs zelfde als een karton..
Hoop dat je er wat aan hebt. ;)
Gr

Het vernbaasd mij dat niemand de Sky palms noemt van royal, zoals deze was in het jaar 2013. Alle cakes die hier genoemd worden heb ik gehad, maar sky palms staat er voor mij ook zeker tussen, mits je de goede verzie hebt.

Voor mij waren dit de Big 19, Extreme Salute (2.0) en Buurtassortiment cakes. Uit belgie heb ik ook de Hydra cakes gehad die waren ook zo groot maar veel voller.

Back
Bovenaan