welke cake heeft de grootste boeket (eventueel ook hoogte vermelden)

wil graag weten welke cake de grootste boeketten heeft ,want dat zijn voor mij toch de cakes die de meeste wow factor hebben en al helemaal als ze laag gaan bv cruel traction

Cruel traction geen twijfel over bizar gewoon...bij mij sloeg die volledig door wel zonde maar gruwelijk geweld. :p

Vind dit ook altijd een belangrijk aspect omdat deze cakes toch wel indrukwekkend overkomen. Dit jaar vond ik zelf de Cruelty weer enorm. De Big 19 is ook erg goed in dit aspect.

De Cruelty heeft ontzettend grote boeketten inderdaad. De stars over paris uit de batch van 2013 had ook grote.

ik vond de investigate van hardix van 2010 erg goed die kwam tot aan de grond de bonfire gorgeous kwam ook tot aan de grond dit jaar bij de demo van ano kwam de sky plams ook aan de grond dat zijn toch cakes die mij het meeste bij blijven

Big 19 heeft zeker een van de grootste effecten maar mede doordat hij vrij laag schiet.

De Extreme Salute 2.0 heeft iets kleinere boeketten die wel hoger tot uitbarsting komen en veeeel voller zijn.

De Venom Box had de grootste uitwerkingen bij mij maar ik heb niet de Cruel Traction of Cruelty gehad.

Wat ik niet snap is dat de Cruelty slechts 286 gram kruit aan boord heeft, met 20 schoten. Toch zeggen veel mensen dat deze de grootste boeketten heeft. Iemand die mij kan uitleggen wat cakes met 25 gram per schot dan verkeerd doen, oid? :)

Big 19 heeft zeker een van de grootste effecten maar mede doordat hij vrij laag schiet.

De Extreme Salute 2.0 heeft iets kleinere boeketten die wel hoger tot uitbarsting komen en veeeel voller zijn.

De Venom Box had de grootste uitwerkingen bij mij maar ik heb niet de Cruel Traction of Cruelty gehad.

Venom box was ook aardig idd.

Gold Rush schiet veels te hoog. Zeker niet heel groot.

Wat ik niet snap is dat de Cruelty slechts 286 gram kruit aan boord heeft, met 20 schoten. Toch zeggen veel mensen dat deze de grootste boeketten heeft. Iemand die mij kan uitleggen wat cakes met 25 gram per schot dan verkeerd doen, oid? :)

Aantal grammen zegt niet zo heel veel met 25 gram krijg je hooguit vollere boeketten
Burst blijft maximaal 2 gram denk dat sommige importeurs die grens aardig opzoeken. :p

Back
Bovenaan