mickietjuh
VWC lid
hier geen champagne, een beetje bacardi razz met fanta moet het doen voor mij, of wodka met fanta/redbull 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben dit jaar gewoon lekker met me ouders tijdens de jaarwisseling. Me ouders zijn echte wijn liefhebbers dus er zal vast wel een goede fles champagne ontkurkt worden om 0000. Ik denk dat die flessen van me ouders zo 50-60 euro kosten. Maar dan heb je ook zeker wat ook.
Vandaag 5 flessen kinder champagne gekocht bij de Ation.
0,85 euro per fles, Jawe en ik gaan lekker zuipen op oudjaarsavond en nacht.
1 fels geef ik aan me neefjes en me nichtje.
Ik had de aanbieidngen al gezien bij de appie wappie.
Zal morgen eens even kijken.
Whiskey , What Else ?
Ik constateer dat je nu twee totaal verschillende producten door elkaar heen haalt: bier en shandy. Terwijl bekend is dat er aan shandy bier toegevoegd is.
Terwijl het bij champagne en cava om hetzelfde product gaat, maar er sprake is van een meningsverschil over de naam die het drankje behoort te krijgen.
Zie hier voor de uitleg
Mijn indruk is dat ik jou al diverse malen met je neus op de feiten heb gedrukt en dat je daar niet tegen kan. Toegeven dat je er soms naast kan zitten, kan lastig zijn. Maar dat heeft te maken met het feit dat ik jou confronteer met een tekortkoming aan kennis aan jouw kant en staat los van het feit dat ik postgeil zou zijn. Sterker nog, je hebt mij nooit gevraagd wat mijn motivatie is voor deelname aan een discussie. Dat je dan stelt dat ik dat doe, omdat ik postgeil zou zijn is erg suggestief.
Overigens nemen we deel aan een forum vanwege verschillende redenen. Eén van die redenen is om te discussieren. En dan is echter wel handig om kennis van zaken te hebben als je een fatsoenlijke discussie wilt voeren.
Ik kan het dan ook niet waarderen dat je mij privéberichten stuurt met de suggestie mij terug te trekken uit berichten, omdat ik postgeil zou zijn.
Ik zit hier voor het verkrijgen van informatie en het verstrekken van informatie. Net zo goed als ik hier op het forum zit voor het voeren van een discussie, de gezelligheid of om anderen te helpen bij het één en ander. En als dat je niet bevalt, dan heb je pech.
Excuses aan het adres van Stefan, ik wilde aanvankelijk alleen bijdragen dat cava ook champagne is en het hier over hebben. Helaas voelde ik mij genoodzaakt nu te reageren op een aanvallend ingestelde post.
Een champagne. Één glas en met de kaken op elkaar doorslikken.
1 Fels???? Hahaha. Bij de Action toch Sigarenman???![]()
Lekker een Felsje van Ation? hahaha lijkt wel of hij een heel ander flesje al op heeft.
Zolang je whisky schrijft met een E mag je het niet drinken!
Whahahaha ik kom niet bij, waar denk jij de wijsheid vandaan te hebben? Champagne =champagne, al het andere wat ook bubbetje heeft is dat niet, punt uit. Daar zijn al genoeg rechtzaken over geweest. Dus als je geen vestand van zaken hebt, je mist klaarblijkelijk veel product en oorsprongs kennis, reageer dan niet zo. Doe je dat wel dan snap ik de post geile reactie van René ook nog
Een fles canei is teminste nog een beetje te drinken.![]()
Daar gaat juist die discussie over, het heet louter champagne omdat het uit de streek champagne komt. Kan je terug verwijzen naar rechtzaken, die doen er geen ene tyfus toe als je het over een discussie tussen mensen hebt. Je kan namelijk zo veel zwart op wit zetten als je wilt, maar als mensen de regels anders interpreteren, krijg je alsnog een discussie.
Het begrip champagne kan ondanks allerlei wetten en regeltjes door de mensen nog steeds anders ingevuld worden. En dat wordt het dus ook gedaan door mensen die aangeven cava of pro secco te halen. Mousserend wijntje, andere streek. Omdat iets een naam heeft gekregen, wil niet zeggen dat het dat ook is. Als je het over een Boom hebt, waar denken mensen dan precies aan?
Als Stefan het over champagne had willen hebben, dan had hij moeten vragen welk merk (wit) mousserende wijn uit streek champagne de leden aanschaffen om te proosten op het jaar 2012 na 00:00 uur. Dan was de vraag dusdanig afgekaderd geweest, dat er alleen geantwoord geven kan worden door nee te antwoorden of het merk mousserende wijn te noemen dat uit de streek champagne afkomstig is.
Als Stefan had willen weten welke soort mousserende wijn de leden gebruiken om te proosten na 00:00 uur om het jaar 2012 in te luiden. Dan had het volstaan met het vragen naar welke mousserende wijn gebruiken om te proosten op het nieuwe jaar. Dan had hij de keuzemogelijkheden ruimer gelaten en hadden leden kunnen antwoorden met cava, pro secco of andere alternatieven.
Als je nou niet fatsoenlijk in staat bent om een discussie te voeren en je blijkbaar alleen op basis van wetten en regeltjes kan reageren, dan duidt dat op kortzichtigheid. Of eenvoudigweg de onwil om deel te nemen aan een gezonde discussie.
Maar ik wens je het allerbeste toe vriend. Proost. Ik drink een Cavaatje op rotte tomaten. Gewoon, omdat het kan!
![]()