Welk product wil jij absoluut scoren dit jaar?

Wat er dit jaar sowieso zal komen:

Karton big 19
Karton 25 shots potjes
2 karton criss cross crackhead

Verder op het wensenlijstje
zena shell kit
eccentric shots

en toch stiekem ook benieuwd naar de Nederlandse lijn van funke.

Een aantal producten schiet ik dit jaar graag weer. Ik heb al het een en ander besteld, maar waar de meeste aandacht naar uitgaat:
- Mega Willows (Evolution)
- Mega 6-star (Vuurwerkmania)
- Red Maroon in meervoud 4 of 6 (Vuurwerkmania)
- Wicked Whistle in meervoud 6 of 12 (Vuurwerktotaal)

Dragon Box 1,2 en 3. Heb deze natuurlijk al besteld.
Eccentric Shots, heb nog 4 pakken over maar wil er nog 8 bij om het karton aan te vullen.
Showtails, zijn prachtig voor de liefhebber, heb nog 1 pak maar wil er nog 3 bij.

De rest komt allemaal wel wanneer de nieuwe producten ook bekend zijn.

Mega 6 helemaal vergeten, die voeg ik ook zeker toe aan mijn lijstje en na het zien van de beelden van de Gagsta's Paradise gaat ook deze op de lijst.

Hier ook wel wat op de wensenlijst, om in de loop van het jaar proberen te bemachtigen. :)

Boxen
* Vuurwerktotaal - Glitter Willow 2 Colorz (reeds gehad) of 2x Vuurwerktotaal - Final Colorz
* Evolution - Snowstorm (reeds live gezien)

* Een box van importeurs die mijn interesse hebben gewekt. Zoals bijvoorbeeld de Bulldozer van China Red, of de El Patron van St8ment.

Aan losse cakes heb ik niet echt iets wat ik per sé zou willen, dus die komen wel in de oktober/november freakacties.

Overig
* Evolution - Showtails
* Een pakket van rond de 15 a 20 Euro (toch wel iets wat ik gemist heb de voorbije jaren, het stoken van kleine meuk)
:p

Hier toch wel wat veranderd inmiddels... Voorlopig even andere verplichtingen, dus (helaas) ook even geen vuurwerkuitgaven. Hierdoor ook m'n wensenlijst met must-haves wat aangepast.

Wat betreft boxen houd ik het rustig, puur omdat het flink in je budget hakt, en wacht ook voornamelijk wat het nieuwe seizoen ons gaat brengen.
Kwa cakes hoop ik in elk geval deze nog te kunnen bemachtigen:

* Vuurwerktotaal - The Ultimate x 2
* Vuurwerktotaal - Massive
* Vuurwerkmania - Demonia of Monster Ride x 2

Aan overige & kleine meuk wil ik dit jaar niet teveel hebben. Wel een beetje, om gewoon een half uurtje 'wat anders' te stoken te hebben. Maar daar volstaat bij wijze van een fonteinenmix van de Aldi ook aan.

Edit: Wil ook die "Twinkling Bauhinia" van Evolution zien te bemachtigen. Na het jarenlange wachten, zou deze dus dit jaar wel komen. :)

Laatst bewerkt:
Nog een voorraadje eccentric shots&zena shell kitjes,puur vanwege dat ze zo goed zijn,en de kans het grootst is dat singleshots&pijlen er het eerste eruit gaan...

en de kans het grootst is dat singleshots&pijlen er het eerste eruit gaan...
die is er zeker, maar wanneer? en ik maak me niet erg veel zorgen want bij singleshots gaan waarschijnlijk alleen de extreem goedkope dr'uit (epic shocks, cool bastards, broekhoff thunderking, in die richting)

Ik wil dit jaar zeker de Thunder Crackers van Katan kopen. Ben echt ontzettend benieuwd, maar de eerste foto's/afbeeldingen zien er al veel belovend uit. Hoop dat men de kwaliteit kan behalen die men voor ogen heeft en dat dit echte snipper kanonslagen worden.

Ook kunnen de moskitos/stinger bees niet ontbreken in de collectie. Vorig jaar voor het eerst gehad, maar echt genoten van zo'n klein stukje vuurwerk. Uniek effect en leuk om de avond mee te beginnen.

De Titanium Salute van Piromax, had afgelopen jaar de Color Insanity, en die knallen voelde je al een beetje maar dat wil ik nog meer dit jaar. Ook ben ik gewoon knalcake liefhebber.

De Titanium Salute van Piromax, had afgelopen jaar de Color Insanity, en die knallen voelde je al een beetje maar dat wil ik nog meer dit jaar. Ook ben ik gewoon knalcake liefhebber.

Zeker een aanrader, zou wel proberen voor eind juni tegaan (dacht ik) zijn nu 15 eu ps !

Ik wil dit jaar zeker de Thunder Crackers van Katan kopen. Ben echt ontzettend benieuwd, maar de eerste foto's/afbeeldingen zien er al veel belovend uit. Hoop dat men de kwaliteit kan behalen die men voor ogen heeft en dat dit echte snipper kanonslagen worden.

Ik kon deze inderdaad ook totaal niet laten liggen! Wat een klasse label, dat alleen al! :p

Wishlist:

Bunker Blaster EVO
Happy Hardcore Ass. EVO
Garden Party 1 Pangu
1.2 Escape from Hell Vuurwerkmania

Back
Bovenaan