Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil echt wel eens de Tears of Heaven of de Snowblind van Funke uitproberen
Dat weet ik![]()
Hier ook wel wat op de wensenlijst, om in de loop van het jaar proberen te bemachtigen.
Boxen
* Vuurwerktotaal - Glitter Willow 2 Colorz (reeds gehad) of 2x Vuurwerktotaal - Final Colorz
* Evolution - Snowstorm (reeds live gezien)
* Een box van importeurs die mijn interesse hebben gewekt. Zoals bijvoorbeeld de Bulldozer van China Red, of de El Patron van St8ment.
Aan losse cakes heb ik niet echt iets wat ik per sé zou willen, dus die komen wel in de oktober/november freakacties.
Overig
* Evolution - Showtails
* Een pakket van rond de 15 a 20 Euro (toch wel iets wat ik gemist heb de voorbije jaren, het stoken van kleine meuk)![]()
die is er zeker, maar wanneer? en ik maak me niet erg veel zorgen want bij singleshots gaan waarschijnlijk alleen de extreem goedkope dr'uit (epic shocks, cool bastards, broekhoff thunderking, in die richting)en de kans het grootst is dat singleshots&pijlen er het eerste eruit gaan...
De Titanium Salute van Piromax, had afgelopen jaar de Color Insanity, en die knallen voelde je al een beetje maar dat wil ik nog meer dit jaar. Ook ben ik gewoon knalcake liefhebber.
Ik wil dit jaar zeker de Thunder Crackers van Katan kopen. Ben echt ontzettend benieuwd, maar de eerste foto's/afbeeldingen zien er al veel belovend uit. Hoop dat men de kwaliteit kan behalen die men voor ogen heeft en dat dit echte snipper kanonslagen worden.