Welk product wil jij absoluut scoren dit jaar?

Econz

VWC lid
Zoals de titel het al vraagt;

Van welk product dat je gezien hebt en misschien al eerder hebt afgestoken, wil jij er zeker van zijn dat je deze dit jaar in je collectie hebt?

Komend oud en nieuw geld voor mij, dat ik sowieso de "Tears From Heaven" van Funke wil scoren.
Evenals de "The Next Level" van Salon Roger Fireworks.
Deze heb ik van dichtbij mee mogen maken afgelopen O&N, dus deze is voor mij echt een must dit jaar.

Ook de "Visions of Ecstacy" van EVO is mij erg goed bevallen en wil ik dit jaar ook weer graag tussen mijn collectie hebben.

De "Night Howler"van Weco heb ik nog over en mag ook niet ontbreken, met z'n gezellige gehuil.

Verder probeer ik ook nog aan de "Unabomber" van Geisha en de "Final Fate" van Wolff te komen.
Dat zijn toch wel de producten die ik dit jaar zeker wil gaan afsteken..

Twee passende mixed shape boxen die ik voor twee transbombers wilt stoken in de finale. Event flare mix shape zat ik aan te denken.. En de escape from hell wil ik zeker nog hebben dit jaar! Eccentric Shots en een hydra cake staan ook op me musthave lijst

Aangezien de Acatenango overal is uitverkocht, zoek ik een mooi alternatief daarvoor (geen Serenity). Dus hopelijk komt hij weer terug, of komt er dit jaar wellicht nog iets beters op de markt.

Een mooie show shape box dus :handsup:

Laatst bewerkt:
Mega Willows en Garden Party 1. Heb deze afgelopen jaar niet geschoten maar wil sowieso de Limited Editiom 3 ook nog in mijn collectie opnemen.

De Escape from hell (die nu overal uitverkocht is :sad:) en de Sky high whistle van Zena. Die laatste is wat prijzig, maar ben nou eenmaal dol op rauwe fluiters.

Karton Eccentric Shots, Exodus en Mega Willows staan erg hoog op mijn verlanglijst!! Een aantal karton Lucky 19 zeker( wat een toppers zijn dit toch).

Ik heb afgelopen jaarwisseling de grand crown van Wolff gespot, vond dat een heeeerlijk ding. Dus daar gaan we naar op zoek dit jaar. En dit jaar moet er ook weer sws 1 thunderstorm komen (Eurostar), wat een leuk ding.

Soieso de''Escape from Hell''nog voor aankomend jaar en de Dumbum box. 75% van m'n vuurwerk is al besteld.

En misschien ga ik nog kijken voor 1 Funke box of soortgelijk kwaliteits box.

Sowieso de Dragon box 3 en de Limited Edition 3. De Garden party 1 stond ook al een tijdje hoog op de verlanglijst, maar die heb ik inmiddels al besteld.

Verder wil ik dit jaar graag nog de Brasilian Box of Fairy Tail erbij hebben. Twijfel nog welke het gaat worden, heb ze beiden nog nooit gehad.

Colorful City,het moet er nou eens echt van komen! Hopelijk dit jaar,een ruimer budget. Zodat die keuze maken,niet teveel budget vreet.

Full Moon Party, de 2 grootste boxen uit de S8tment! Verder probeer ik mij te oriënteren op een hele grote box bijv. Tournament! Een 19sh assortiment moet er dit jaar ook maar weer eens bij!

Ik hoef ze niet allemaal maar ik wil er wel één van de onderstaande boxen:

- Colorful City 2017
- Cruel Traction / Traction Reaction
- Blackout Eight

Poe, lastig om een specifiek artikel te noemen, staan er hier zoveel op de wensenlijst.

Maar als ik dan wat moet kiezen;

Red Maroon, Tournament box, Flash of the god en willow to colorz.
Secret salute, white red rebel en heavy legend 16.

Red Maroon, Mega 6, Wicked Whistle en de Hardstyle Box.Vooral de laatste beviel mij prima. De buren hadden hem afgelopen Oudjaar.

Wat Funke artikelen moeten er dit jaar voor het eerst maar eens komen gezien alle lovende reacties, maar heb nog geen idee welke.

Back
Bovenaan