Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?
Iedere freak herkent dit waarschijnlijk wel, een artikel die ter er ieder jaar weer bij moet hebben. Dus, welk product heb jij het vaakst in je collectie gehad?
Grondbloemen, ik kan me geen jaar voor de geest halen dat ik ze niet heb gekocht.
Vroeger had ik , denk al de meeste, altijd de vast dingen die je eigenlijk vanaf kinds al had.
Jumping Jacks, grondbloemen, romeinse kaarsen, baby pijltjes, Happines en astronauten.
Grondbloem de enige wat elke jaar weer wordt bijgekocht.
In kwantiteit is dit zonder twijfel de fluitpijl. Op korte afstand gevolgd door de astronaut. Maar ja, dat gaat nogal snel met 144 of 200 tegelijk.
Romeinse kaarsen heb ik ook in grote hoeveelheden gehad voor projectjes.
Qua cake scoort de Giant Surprise hoog, die heb ik meegaande jaargangen gehad. Totdat ie helaas gedowngrade werd.
Verder nog wel een aantal producten die hun kwaliteit bewezen hebben en vaker zijn gekocht, of waar een karton van aangeschaft werd om er meer jaargangen van te kunnen genieten.
Astronauten en kanonslagen is het allemaal mee begonnen. Daarna heb ik een aantal jaren mij helemaal ziek gestookt aan de vuurpijlen. Als ik kijk naar de laatste 5 jaar met stip op nummer 1 de Snowstorm van Evo.
Creul tracion is toch wel 1 van mijn blokken die er elke jaar weer bij zit blijf een topper
Daarna is de Return Of The Phoenix blijf ook topper van cake
Shishing crackers en de oude vertrouwde grondbloemen en een Ratelbandje zat er ook altijd wel bij
De babypijltjes kwamen eigenlijk ook wel standaard op de bestellijst totdat ik de thunderkings had ontdekt ging daar een groot gedeelte van mijn budget naar toe zeker met die F3 single shots en ik nog geen compounds kocht.
Ik probeer ieder jaar wel een breed assortiment te hebben, maar in de tijden dat ik minder te besteden had als kind maar ook in de tijden waar ik nu meer kan besteden heb ik altijd wel 2 fluitbakkies die ik samen afsteek. Ik ben geen eens gek op fluit maar 2 van die bakkies met 200-300 is altijd leuk.
Wel een hele lastige dit hoor, heb veel producten die er eigenlijk ieder jaar wel bij zitten. Maar denk dat ik dan tog voor het buurtassortiment van Rubro moet gaan, die hebben we hier echt veel weg geschoten.
Pfoe dat is een goeie vraag, ik denk dat het toch in de richting van grondbloemen, kanonslagen, babypijlen en thunderkings moet zijn geweest. Maar de laatste jaren is dat nou niet echt veel gekocht maar heeft een goeie voorsprong op de rest. kwa cakes zal het in aantallen waarschijnlijk de Reno van de aldi zijn, denk dat er daar wel 200 van door zijn gegaan ondanks dat die teller ook al jaren blijft hangen.