Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

De astronaut natuurlijk en wel in alle soorten en maten kwamen ze terug in de collectie! Lekker met vriendjes pakjes ruilen, want die hadden net weer andere astro's!
Daarna veel thunderkings gehad, ook allerlei soorten en merken!
Verder kwam de meterpakket ook elk jaar weer in de collectie!
Precies dit :) En je was wel de man als je reuze astronauten had (knalden hard zat voor Nederlands knalvuurwerk). Heb ik het over de begin jaren '90.

De Caïro in aantallen denk ik omdat ik hier afgelopen jaar 1,5 karton van had en de jaren daarvoor ook wat van heb weggestookt. Qua product dat ik de meeste jaarwisselingen in de collectie heb gehad kan dat de Monster Ride wel eens zijn. Kwam er vandaag achter dat deze ook dit jaar weer van de partij is.

Astronauten, grondbloemen, babypijltjes (die laatste werden soms met hele pakken tegelijk aangestoken werden voor een hoop gegil en een rookgordijn). Dan de asian thunders heb ik heel wat bulkpacks van weggestookt.

Uiteindelijk zullen het de Astronautjes en Kanonslagen zijn maar ook de old school Happiness had ik veel in mijn collectie voor overdag. Heerlijk spul was dat.

Jongens nostalgie al dat kleine vuurwerk, heerlijk.
Afgezien daarvan heeft de Big Momma sinds de introductie heel wat jaren staan te vlammen bij mij in de straat. Verder neem ik producten niet zo snel vaker omdat ik liever wat nieuws probeer. Dit jaar wel de 300 shots ultimate display voor de 2e keer :)

Back
Bovenaan