Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat moet toch de Transbomber zijn qua boxen, qua cakes denk ik de Hoogmoed en in het kleine spul ongetwijfeld de grondbloemen in alle varianten.

Rotjes babypijltjes grondbloemen en jumping jacks die kon je vroeger in bulk kopen
Rugtasvulling
Dus dat
Tegenwoordig koop ik eigenlijk niets meer in bulk zoals toen kon

Officieel verboden maar de light yearpijlen had ik 2dozen gekocht vorig jaar pas op gegaan
En de thunderkings en wat zeker niet mocht ontbreken de rubro gates of detonation en de geisha maitai tal gate
Allemaal verdwenen van de kaart

Dat moet ondertussen toch wel de Transbomber zijn. Vanaf zijn introductie ieder jaar in de collectie gehad, vaak ook in meervoud. Vroegâh, toen we nog niet zo in de bulk deden, was de Knock Out van Lesli elk jaar vaste prik, evenals de Kanonslag Shising en voor de cakes de Crazy Magnolia van Lesli - Royal Class.

wel wat producten

de feuerblitz maar die is nergens meer te krijgen.. en de psychomania van zena
en natuurlijk de rotjes babypijltjes en thunderkings van broekhoff met die mooie voetjes en de flower thunder
light year :p ik kan wel ff verder gaan maar dat bespaar ik jullie wel

Rocket boom pijlen, Ninja pijlenpakketten. Extreme Bang Rockets.

Voornamelijk de vuurpijlen. Met cakes en boxen rouleerde je altijd meer want kost meer, terwijl je voor de prijs van 1 grote box 5 pijlen assortimenten kon halen.

Voor mij zijn dat de Rubro Event 4 Seasons en de Evolution Snowstorm 1.0 .

Event 4 Seasons is enkele jaren niet tekoop geweest, maar deze is sinds vorig jaar weer terug en heb 'm voor dit jaar ook alweer besteld .
Evolution Snowstorm 1.0 heb ik sinds de introductie elk jaar nog gehad totdat deze niet meer verkrijgbaar was :sad:

Voor mij zijn dat de White Albino - Polska en de Cruel Traction- Wolff.

Verder probeer ik toch altijd wel ieder jaar andere boxen te halen dan voorgaande jaren.

Code red van Volt. Dit jaar gaat de laatste 2019 batch de lucht in, de nieuwe batch gaat er helaas ook niet komen.

Denk dat het nu toch wel de Delicious Thunder is. Ook vorig jaar weer een cake met echt geweldige klappen.

Boxen: Transbomber
Cake: Silver Salute
Assortimenten: Buurtassortiment
Klein spul: Kanonslagen

Boxen: Transbomber
Cake: Stars over Paris
Assortimenten: Buurtassortiment
Klein spul: Stinger Bees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan