Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was toch wel heerlijk stookvoer! Vooral toen er nog een fluit bij zat! (geen idee of die nog bestaan, betwijfel het)
Hapiness was vroeger inderdaad heerlijk stookvoer, ze zaten zowat in ieder pakket en waren ook als los setje te koop en goed betaalbaar. Daar gingen er ieder jaar behoorlijk wat van doorheen. Vroeger waren ze ook een stuk beter dan tegenwoordig, niet alleen de fluit die er toen nog in zat maar ook duurde het fonteintje langer en was de knetterwolk groter. Of zou het gewoon zijn dat we vroeger minder gewend waren waardoor het heel wat leek?

Hapiness was vroeger inderdaad heerlijk stookvoer, ze zaten zowat in ieder pakket en waren ook als los setje te koop en goed betaalbaar. Daar gingen er ieder jaar behoorlijk wat van doorheen. Vroeger waren ze ook een stuk beter dan tegenwoordig, niet alleen de fluit die er toen nog in zat maar ook duurde het fonteintje langer en was de knetterwolk groter. Of zou het gewoon zijn dat we vroeger minder gewend waren waardoor het heel wat leek?
Ik denk dat ze verminderd zijn zoals het meeste kleine spul. Die knetterwolk was altijd wel zalig idd.

Heb ze dit jaar wel besteld voor mijn kleine boef.. die vind het kleine vuurwerk nog veel interessanter dan de grote dozen.

Ik denk dat ze verminderd zijn zoals het meeste kleine spul. Die knetterwolk was altijd wel zalig idd.

Heb ze dit jaar wel besteld voor mijn kleine boef.. die vind het kleine vuurwerk nog veel interessanter dan de grote dozen.
Dat soort spul is inderdaad ideaal voor de kleintjes. Net als bengaaltjes en knettertonnetjes het ook altijd goed doen. Van die Gletscher/Ausputzer fonteintjes zijn ook aanraders en alles wat draait en vliegt vinden ze leuk he.

Rotjes,babypijltjes,grondbloemen diverse soorten,jumping jacks,single shots,en niet te vergeten de 500 pieces cracker van original.
Die laatste was als nitraat mat echt iets wat hier elk jaar aanwezig was in meervoud,al was t alleen maar om s'morgens de buurt mee wakker te maken 😂:d

Grondbloemen, rotjes, babypijlen en romeinse kaarsen, jumping jacks en hapiness fonteinen.
Als het om cakes gaat de monster ride.
Compounds: Evobomber

Als ik de rotjes, tolletjes, babypijltjes, matjes en knetterlinten uit mijn jonge jaren achterwege laat zijn dat toch echt de 19 schots assortimenten.

Rotjes, rotjes, rotjes, rotjes, rotjes, babypijlen, singleshots in alle soorten en maten en vroeger veel strijkers ....

Ik haalde als jochie muggescheten matjes uit elkaar, dus daar had ik er veel van. Heel de dag door bezig met lontjes aftseken. om 7.00uur halen, vroeger kon niet. En uiteraard de Astronauten.

Eigenlijk elk jaar jumping jack en grondbloemen, maar als astronauten en babypijlen met knal had ik vroeger het meeste van....ik mis deze pareltjes nog steeds! :cry: (net als flowershot, romeinse kaarsen, singleshots en de ouderwetse hapiness fonteinen)

Eigenlijk elk jaar jumping jack en grondbloemen, maar als astronauten en babypijlen met knal had ik vroeger het meeste van....ik mis deze pareltjes nog steeds! :cry: (net als flowershot, romeinse kaarsen, singleshots en de ouderwetse hapiness fonteinen)
Juist!! Precies dit!

Uiteindelijk zoveel rotjes afgestoken dat je per ongeluk de aansteker weggooit ipv het rotje 🤣

Box: Monster Ride Wolff
Cake: De Pamela van Lesli 😂. Fantastisch ding!

En ach ja de babypijltjes. Wat een dagen waren dat.

Zoals de meeste hier is het voor mij ook overduidelijk rotjes. Zoveel pakken kopen, en aan het einde van de avond zoveel overhebben dat je ze maar op een grote stapel gooit.

Voornamelijk natuurlijk de Rotjes, Grondbloemen, Babypijlen, Thunderkings etc maar mbt cakes enz..

Reno van de Aldi uit duitsland denk ik wel het vaakste. denk zeker wel 100x gehad.
Verder vooral Killer instinct, Secret salute, Rotp, Concerto rosso.

Dit jaar voor het eerst de Transbomber niet gehad. Ben er nu toch wel een keer klaar mee, zelfs in de straat zeiden ze elk jaar weer" he daar heb je deze ook weer". Je wil er ook elk jaar meer. Eerste jaar was het 1 toen een paar jaar op rij 2 en toen naar 4 en als laatste jaar 6. Meer dan 6 wordt te gek al denken sommige hier anders over.

Fonteinen:
- Einhornpups/Supa-Dupa Spucki Vulkane

Cakes:
- Butterfly Blue & Gold
- The New Beastmaster
- Black Ice
- Goldfinger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan