Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Iedere freak herkent dit waarschijnlijk wel, een artikel die ter er ieder jaar weer bij moet hebben. Dus, welk product heb jij het vaakst in je collectie gehad?

Dat zijn toch wel de 19sh. 30mm setjes. Vele soorten gehad, beginnend met de Z05 natuurlijk!

Elk jaar hoort die erbij. De transbomber. Het liefst 2 tegelijk. Het blijft toch 1 van men favorieten.

Vele jaren geleden 3 keer op rij de NEXT - Mystery Mines gehad. Heerlijk klein potje was dat. Nu koop ik eigenlijk nooit meer dezelfde artikelen. Vind het juist leuk om iedere jaar weer een geheel nieuwe collectie samen te stellen.

Grondbloemen met en zonder crackling. Heb niet echt bepaalde toppers die elk jaar weer terugkomen.

Was paar jaar geleden de Snowstorm en Brazilian Box, beide helaas niet meer verkrijgbaar. En nee de compound varianten Snowstorm tel ik niet mee want die komen qua kwaliteit niet eens in de buurt van het origineel.

Cairo Crackling kan aan de lijst toegevoegd worden, sinds de introductie al heel wat kartonnen van weggestookt. Sinds vorig jaar ook zolang die geproduceerd blijft worden de Monster Ride. Jarenlang op demo's voorbij zien komen en links laten liggen. Is en blijft een topper, dit jaar weer in de collectie

Dat is bij mij ook overduidelijk de Transbomber. Vroegah waren dat de Stars over Paris(de oude) en de Concerto Rosso, echt ieder jaar in de collectie.

De Monster Ride, blijft een fantastische cake. Zit al heel wat jaren in meervoud in de collectie. Bedenk me nu wel dat ik hem dit jaar nog moet bestellen..

015_kanonslag_shising.jpg

Pfff ik heb zoveel producten jarenlang gehad tot ze niet meer verkrijgbaar waren..
De proline yellow cabs
Van dynasty de wild cats, heavy 5, sniper, panter en concerto Rosso.
De sky screamers van vulcan. De silver en secret salute. Al die unieke Marijn producten voor de jaren dat ze verkrijgbaar waren.
De daylight producten van lesli.
Later de transbomber en de event Box 4 seasons.
De fuego single shots. De great wall of China van bonfireworks.

En dan al die belgische producten nog jaar in jaar uit. De 19sh series, alle ratelbanden en matter elk jaar. De big 3 en time rain pijlen. De zorro. De zink 905 en Watervallen. Crackling chrysanthemum per karton.

Ik vergeet nu vast een hele hoop.

Het product wat ik tot op de dag van vandaag elk jaar heb zonder gemist te hebben zijn de simple grondbloemen en rotjes.

Dat zijn wel de astronauten in verschillende vormen zijn geweest. Zowiezo rotjes...

Sinds ik 'groot' ben moet dat later wel de rollen geweest zijn. Die had ik altijd wel.

Na dat verbod heb ik elk jaar wel de popcorn fonteinen gehad. Realiseer me nu trouwens dat ik die nog moet scoren 😆

In aantallen zijn dat de astronauten en fluitpijltjes tijdens mijn jeugd. Dat haal ik nooit meer in.

Ik heb nu 5 jaar shots of anarchy en 4 jaar Obsessed in de collectie dus die stijgen aardig op mijn ranglijst.

Maar het product dat ik al ruim 25 jaar zonder onderbreking in mijn collectie heb -je mag het hier eigenlijk niet zeggen- is een Chinese rol. Het kost wel steeds meer moeite om een goede te scoren, maar voor mij als mattenfreak is het echt een must tijdens de jaarwisseling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan