Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gebeurt heel veel , jammer genoeg . ook met verschillende rotjes, leuk label met crepepapier ,
krijg je een karton doosje met losse knallers erin . zo ook met meterpakket items .. :(
Ik ben super blij met het assortiment van Vulcan waarin ze de oude labels nog een beetje in ere houden. Lesli had ons inderdaad weer bedrogen met nieuwe labels waar ze oude beloofde. Maar goed ik stond er niet van te kijken. Ik had de gok nog wel gewaagd met het 'All for fun' pakket, deze heb ik nog steeds. Mooi pakket om in de zomer te stoken!
Heeft iemand ervaring met het meterpakket van wolff? Heb hem pas voor een tientje gekocht. Krijg je nog oude labels en krijg ie uberhaupt wat er op de afbeelding staat?
Oei, daar zou ik niet van uit gaan helaas! Dan kan het altijd nog meevallen. Heb al enkele keren gehoord dat er gewoon een nieuwer label werd uitgeleverd tijdens de verkoopdagen, terwijl het desbetreffende artikel het hele jaar in oude vorm op de freaksite stond.
Ik vond dat persoonlijk wel wat nalatig van die winkel, voor de prestaties van het vuurwerk zelf koop je die dingen niet als freak zijnde.
Nou ja, het was maar een tientje moet je maar denken!![]()