Welk klein spul stook jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar was ik al bang voor ja, zonde. Mocht er wel zoiets vergelijkbaars ergens te koop zijn hoor ik het graag. Of ander uniek klein spul is ook meer dan welkom.

Groot fan van hummertollen deze dus ook significant veel besteld dit jaar.
Ook de titanium thunder fountains van broekhoff nog een hoop van over erg leuk, de fonteinen van funke.
En natuurlijk de orcs (varianten)

Wordt dit jaar in meervoud besteld

Ik ben er veel minder mee bezig dan voorgaande jaren.
Heb ook nog amper artikelen gezien, voor mijn gevoel is dit later dan normaal.
Ik ben altijd groot fan van de fonteinen maar de kwaliteit is overal zo bedenkelijk geworden dat ik mijn geld beter aan iets anders kan besteden. Ik ben erg benieuwd wat komend jaar gaat brengen.

Had me erg verheugd op de orc’s, maar die zien er op een nieuw filmpje een stuk minder uit. Kan een vocht probleem zijn wellicht, maar heeft iemand hier beetje vervangers voor?

Had me erg verheugd op de orc’s, maar die zien er op een nieuw filmpje een stuk minder uit. Kan een vocht probleem zijn wellicht, maar heeft iemand hier beetje vervangers voor?
Er zijn wel omlabelingen van de Orc namelijk Wreckling Shot & Thunder Lords ook wel lesli misschien daar nog een oude batch van is :)

Eerst stookte ik F1 van de Aldi (vooral die fonteinen mix was goed), maar sinds dat nu allemaal prut is, doe ik het met kleine fonteinen in F2. Vorig jaar de titanium thunder van broekhoff die erg goed was, dit jaar de wreckling shot (hopelijk geen slechte batch)

Ik ben zelf niet zo kieskeurig, koop tegenwoordig zo goed als alle nieuwe kleine producten.
Maar in de collectie zit ook vaak een gigantisch voorraad aan singleshots(mines) fonteinen, spinners en andere unieke producten zoals zonnen en stinger bees.

Maar ook veel kleine cakes van 3 tot 8€ daar heb ik ook genoeg plezier van, het contrast tussen kleine producten en goede 30mm boxen is voor mij dan mega vermakelijk. Maar een ding zeker niet, cat1 dat vind ik waardeloos brandend papier.

Dit jaar wel leuk klein spul in bestelling staan zoals Höllenfeuer, Geysir Caliber C, Chucko’s, Phantom, bijtjes. Heerlijk om ook van te genieten zo tussendoor.

Af en toe een Air Force One van triplex voor tussendoor. Maar ook wat dingen als geysir C natuurlijk

Eigenlijk al een paar jaar bijna geen klein spul, voorheen wel wat Funke F1 en Geysir C maar dat is helaas toen der tijd opgeraakt en nu amper te verkrijgen.

Dit jaar alleen wat fonteinen, grondbloemen en paar Orcjes. De rest laat ik aan mn kids over qua klein spul.

Thunderking Cracking mines, Mad Riot (knettertonnetje), de Phantom. En om poging tot wat nostalgie terug te halen heb ik dit jaar ook Jumping Jacks, Wondertollen F2, en wat bijtjes gekocht. Er toch maar voor gekozen om de levensgevaarlijke rotjes en babypijltjes niet te gaan halen in Bels.

Heb nog een berg Funke f1, dat ga ik dit jaar eens opstoken.

Verder ieder jaar in het assortiment, met stipt op 1: grondbloemen (wel cat 2, liefst met crackeling).

Alles wat ik nog tegen kom van afgelopen jaar/jaren! Had 5 jaar terug nooit zoveel klein spul, maar toen in het Corona jaar veel ingeslagen en overgehouden. Vorig jaar nog flink wat bij gekomen en nu dus een flinke voorraad!

Sinds ik kinderen heb is dit weer ruimschoots aanwezig. Van Bengalfeuer mix/Bengal Fuego, Crackling Balz, Noiz Barrel tot aan True Color Straz(gekleurde)- sterretjes/jumping jacks en wondertollen aan toe.

Ik stook fonteinen zoals kaliber c, hollenfeuer en psychadelic maar ook veel kleine potjes, veoornamelijk 0 tot 300 gram.

Verder heb ik de Zena knetterton nog niet voorbij zien komen. Ik vind dat echt een fantastisch product! 4x 2,5 minuut knetteren voor 9 eurootjes.

Wat ik momenteel heb liggen:

Funke: Bengalfeuers, geysers cal. C, Cracker fountains, chucko chucko's, whirbels en Kondors.
Overig: Orcs, Sparky's, jumping jacks, grondbloemen, romeinse kaarsen en heel veel fonteinen.

Altijd fijn om wat achter de hand te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan