Weersverwachting

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Weersverwachtingen

Het weer speelt een belangrijke rol in de sfeer en beleving naar oud en nieuw toe, wordt het nu echt koud of krijgen we echt herfstweer met veel regen en wind Iets wat iedereen wel bezig houd, daarom ga ik vanaf nu elke dag de weersverwachting voor de eerstvolgende dag voor jullie bijhouden tot oud en nieuw zodat jullie niet meer van de site af hoeven om dit te bekijken

Als bron worden gewoon weersite's gebuikt maar dan hoeven jullie niet meer op zoek naar de laaste verwachtingen. Dit topic is alleen leesbaar om het overzichtelijk te houden, voor andere dingen over het weer hebben we namelijk een ander topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
Er gaan verhalen dat we een extreme winter krijgen! Maar als je nu naar buiten kijkt en de temperatuur voelt en de vooruitzichten van volgende week die zijn niet slecht voor deze tijd van het jaar!

Ik hoop dat er geen mist zal zijn net zoals afgelopen jaar, want dat heeft het toch behoorlijk verpest voor mij. En natuurlijk geen regen.

Hey Marco! Heb je hem eindelijk open gegooid joh? Wat een leuke verrassing :D

Komende twee weken gemiddeld 12 graden. Niet echt winters...

Hmmm... Vandaag, nu op dit moment, is het zeker beneden de 12 graden, thermometer geeft buiten ongeveer 9 graden aan, niet extreem vind ik, maar ook zeker niet warm!

Ik las net een bericht in het topic 'winter' dat het normaal is dat het nu eerst wat warmer is en dat het dan opeens heel koud word. Dit is ook vorig jaar geweest en het jaar daarvoor.

Ik ben er ook wel van overtuigd dat het dit jaar erg koud gaat worden. Ik vraag me alleen af wanneer dit precies gaat gebeuren. Heb zelf het idee dat we dit binnen enkele weken kunnen verwachten.

Volgens Nederlandse en Duitse weerkundigen staat ons een regelrechte horrorwinter te wachten, met sneeuw vanaf half november en koudere temperaturen dan normaal gedurende het hele seizoen. Een Britse weerman voorspelt zelfs temperaturen van 23 graden onder nul.

ze zeggen idd dat er een horror winter aankomt:S. maarja, dat zeiden ze vorig jaar ook en het viel wel mee. dus maak je geen zorgen;)

Ik zie zo winter toch echt wel weer zitten wat maakt mij het uit lkkr busje naar school die dan altijd te laat is opschool met sneeuwballen gooien de concierge weer over de zeik van mij mag die tijd komen

kwam toevallig even dit tabelletje tegen op KNMI.nl

November
December
Periode 1-10 11-20 21-eind 1-10 11-20 21-eind
Maximumtemperatuur (°C) 11.2 9.3 7.9 6.8 5.9 5.5
Minimumtemperatuur (°C) 5.6 4.1 3 2 1.1 1.1

kwam toevallig even dit tabelletje tegen op KNMI.nl

November
December
Periode 1-10 11-20 21-eind 1-10 11-20 21-eind
Maximumtemperatuur (°C) 11.2 9.3 7.9 6.8 5.9 5.5
Minimumtemperatuur (°C) 5.6 4.1 3 2 1.1 1.1

Hij verschuift telkens weer maar de eerste 3 tempraturen zijn van november de laatste 3 van december dit geld voor boven en onder

tt_nl_current_365.jpg

En dat te denken dat we 2 weken geleden nog veel te warm weer hadden...

Dat is het enige waar ik me dit jaar druk om maak. Dat het sneeuwt de 31e.
Ik denk dat die kans dit jaar toch redelijk aanwezig is.Maar goed we blijven positief

Back
Bovenaan