Website Red Wire Vuurwerk

Interessant en vreemd tegelijk. Deze cakes staan helemaal niet op website van RedWire en ze zijn ook nog eens redelijk geprijsd t.o.v. de aangeboden cakes. Hmmm..

Interessant en vreemd tegelijk. Deze cakes staan helemaal niet op website van RedWire en ze zijn ook nog eens redelijk geprijsd t.o.v. de aangeboden cakes. Hmmm..

Is mij ook opgevallen, ik moet je het antwoord schuldig blijven. Ik ga zelf zo wie zo een aantal van deze cake,s bestellen, ze zien er goed uit.

Ben benieuwd of we een openingsactie gaan zien.
Heb wel interesse in wat criss cross chtjes.

Gebruik de kortingscode: REDWIRESCHEVENINGEN10% voor 10% korting op je bestelling! De actiecode is geldig t/m zaterdag 25 augustus. :yes:

Bestelling geplaatst :D
Criss cross crackhead × 1, Titanium peony × 1, Snow Shadow × 1, Three stage trouble × 1

Bestelling geplaatst :D
Criss cross crackhead × 1, Titanium peony × 1, Snow Shadow × 1, Three stage trouble × 1

Ik wacht nog even:) Vorig jaar met de black friday actie waren de prijzen een stuk gunstiger. Bijvoorbeeld criss cross crackhead 15 euro.. Dus in deze loont geduld.

Maar zit zeker leuk nieuw spul bij:D

Ik wacht nog even:) Vorig jaar met de black friday actie waren de prijzen een stuk gunstiger. Bijvoorbeeld criss cross crackhead 15 euro.. Dus in deze loont geduld.

Maar zit zeker leuk nieuw spul bij:D

Als er dan weer een leuke actie is, is dat alleen maar een reden voor een extra bestelling, haha :p

Goed te zien dat er hier geen prijsstijgingen zijn terwijl die her en der vorig jaar wel aangekondigd werden. Belooft goeds voor de andere importeurs, al kan het natuurlijk hier ook aan de omvang van Lesli liggen.

Leuke actie en ook lekker weer vroeg open! Ik wacht zelf ook persoonlijk liever iets langer op een eventuele betere actie. Al zijn sommige cakes al echt lekker geprijsd, zoals de Three stage trouble! Dus stel er komt niks meer qua acties, dan bestel ik die gewoon voor de normale prijs. De Return of the Pheonix kost ook zoveel dus ik vind dat al een lekkere freakprijs.

Back
Bovenaan