Kylin

Hele gave cake zeg. De dikke spinning tail is lekker vol.
Deze eens proberen mee te pikken tijdens de verkoopdagen.

Zeer mooie cake met vette spinning tails. De finale is ook vet met 3/4 tegelijk waardoor de boeketten mooi uit elkaar klappen.

Inderdaad, ontzettend leuke cak hoor. Die spinning tails waren echt leuk om te zien. Hij wordt afgesloten met een prima boeket. Prijs vind ik ook prima voor deze cake.

Ik herinner me nog dat de eerste versies een echte dikke tail hadden. Degene daarna was een stuk minder, is deze weer in ere hersteld?

Ik durf zo niet te zeggen welke versie ik had, maar ik vond de tails dikke prima. Gingen lang door en waren vrij dik.

De bestelling die ik in 2014 heb gedaan had de goede, die ik heb gedaan in 2015 de mindere. Echter weet ik niet en kan ik ook niet meer achterhalen welke versie ik toen heb gekregen.

Zou hier ook wel wat meer duidelijkheid over willen hebben, deze cake word voor een leuke prijs aangeboden overal, maar veel onduidelijkheid welke versie nou met of zonder spinners is.

Als ik naar het filmpje van raider kijk zie ik het nieuwe label en die heeft wel spinners zo te zien.

De mijne had afgelopen jaarwisseling ook gewoon spinners. Productiejaar ben ik niet 100% zeker van, maar hij had in elk geval wel het nieuwe label. Gruwelijk dikke bak voor het geld trouwens!

Wat betreft de spinner discussie: de mijne had vorig jaar ook spinners en de nieuwe 2018 batch SCHIJNT ze ook te hebben, aldus Pangu (maar kunnen ze niet met 100% zekerheid zeggen).

Begin het idee te krijgen dat er niet beslist 1 productiejaar was zonder spinners maar gewoon een paar losse exemplaren. Anders waren er denk ik wel meer meldingen gekomen van cakes zonder spinners.

Begin het idee te krijgen dat er niet beslist 1 productiejaar was zonder spinners maar gewoon een paar losse exemplaren. Anders waren er denk ik wel meer meldingen gekomen van cakes zonder spinners.

Sowieso redelijk stil rondom deze cake, maar zie het wel. Heb hem 3x voor een leuke prijsje, kan haast niet tegenvallen

Back
Bovenaan