Website Red Wire Vuurwerk

Wat een brakke site. Die willen echt niks verkopen.. Kan geen dealer zoeken. Als ik op shop klik word ik weer doorgestuurd naar dealers waar ik niks kan doen. Bij vragen krijg je een page error. Sjonge jonge :frusty:

Wat een brakke site. Die willen echt niks verkopen.. Kan geen dealer zoeken. Als ik op shop klik word ik weer doorgestuurd naar dealers waar ik niks kan doen. Bij vragen krijg je een page error. Sjonge jonge :frusty:

Heel slecht inderdaad

Ik zie een zeer scherpe openingsactie staan bij Redwire.
Brocade Blaster voor €49,95!

Neem aan dat de Koperen jan nog steeds RW blijft verkopen, maar het lijkt wel een trend te worden om geen dealers meer in Groningen en omgeving te hebben....

Ze staan er nog wel op hoor ! Niet zo snel scrollen :wink:in Leeuwarden is ook een dealer ...
Hubo in Haren
Van veen in Assen
Dus ik weet niet hoe dichtbij je het zoeken wilt..

Neem aan dat de Koperen jan nog steeds RW blijft verkopen, maar het lijkt wel een trend te worden om geen dealers meer in Groningen en omgeving te hebben....

Er zijn wat grote jongens in het noorden des lands die de markt nogal verzieken. Dat klinkt negatief, maarcsat is voor ons Freaks natuurlijk waar we de koopjes oppikken. Voor kleine dealers is dat net het verschil tussen winst en verlies.

Hoe moet je er achter komen waar dit nog verkocht wordt? Eigen site bestaat niet meer. VW planet werkt niet met een kaart maar 5 verkopers rond een punt dus je moet hele land maar doorzoeken ofzo. En dan kun je Redwire als merk niet selecteren, de anderen wel. Dat embleem werkt trouwens ook lang niet altijd; al meerdere dealers bijlangs geklikt waar achter naam Redwire of Funke logo stond maar dan is het er niet in assortiment. Site moet nodig eens geschoond en afgedicht.

Helemaal met je eens, Richard! Daar liep ik vorige week ook precies zo tegenaan.

Er zijn landelijk nog wel wat restjes te vinden, maar dat is vrijwel onmogelijk te doorzoeken. Simpelweg googlen op een bepaald RedWire artikel wil nog wel eens wat opleveren. Soms kom je dan op een heel andere vuurwerkPOS site opeens wat RedWire tegen.

Dat zo'n grote speler, die bij de vleet anderen opslurpt en beleid naar hun hand zet, een webshop nog niet op orde kunnen hebben. GBV zelfde laken een pak. Doet Broekhoff beter, en verneukt niet een na andere kleinere speler; nu is Redwire weer gedumpt? Weer een leuke speler weg, ook al ging het altijd al via Lesli, het had nog duidelijk een eigen stempel. "Ja, zo gaat dat in deze tijd, moet wel" hoor ik sommigen zeggen. Maar het zijn zulke monopolisten die het juist ook in de hand werken hè :wink:

Ook wel iets om bij verkiezingen op te letten, om monopolisten/multinationals af te remmen en kleinere ondernemers te beschermen/stimuleren.

Dat zo'n grote speler, die bij de vleet anderen opslurpt en beleid naar hun hand zet, een webshop nog niet op orde kunnen hebben. GBV zelfde laken een pak. Doet Broekhoff beter, en verneukt niet een na andere kleinere speler; nu is Redwire weer gedumpt? Weer een leuke speler weg, ook al ging het altijd al via Lesli, het had nog duidelijk een eigen stempel. "Ja, zo gaat dat in deze tijd, moet wel" hoor ik sommigen zeggen. Maar het zijn zulke monopolisten die het juist ook in de hand werken hè :wink:

Ook wel iets om bij verkiezingen op te letten, om monopolisten/multinationals af te remmen en kleinere ondernemers te beschermen/stimuleren.

Haha, de partijen die multinationals willen afremmen willen waarschijnlijk ook hogere invoerbelastingen op goederen van buiten de EU. En laat het vuurwerk nou net allemaal vanuit China komen :p

Back
Bovenaan