Website Mercurius Vuurwerk

Firefox geeft nog steeds een waarschuwing bij mij. En als ik deze "negeer" begint Avast te brullen. Ik blijf er toch nog maar even weg. Sowieso moeten ze daar nog updaten. Dat gebeurd meestal pas in november.

Cameo

Vreemd verhaal allemaal. Mercurius is ook een importeur die het hoofd moeilijk boven water kan houden. Heb begrepen dat zij samen doen met Hardix. Verwacht er niet zo veel meer van de komende jaren. Stilstand is achteruit gaan.

Vreemd verhaal allemaal. Mercurius is ook een importeur die het hoofd moeilijk boven water kan houden. Heb begrepen dat zij samen doen met Hardix. Verwacht er niet zo veel meer van de komende jaren. Stilstand is achteruit gaan.

Beste Pyro Junk,
Ik vraag mijzelf af hoe jij aan die wijsheid komt dat Mercurius moeilijk het hoofd boven water kan houden.
Peter Das van Mercurius heeft mijn winkel al bezocht en ik heb de nieuwe collecties al gezien en besteld.
Silver Collection een lijn van 5 pakketten en 11 nieuwe cakes i.c.m. een pijl assortiment.
De effecten van pakketten, pijlen en cakes zijn zoals elk jaar weer indrukwekkend een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Wel is mij verteld dat er op het moment problemen zijn met de website, maar daar wordt hard aan gewerkt.

:bye: Fireworkfactory

Dat Mercurius Vuurwerk een relatie met Hardix Vuurwerk heeft dat is voor mij niet nieuw. Heb eerder gezien dat ik cakes (vormen voornamelijk) bij beide importeurs tegen ben gekomen. Maar weet wel zeker dat het grootste deel van het vuurwerk door de bedrijven zelf uit China word gehaald en ontwikkeld. Peter Das gaat zelf ook naar China toe om het vuurwerk te bekijken, dus daar zou ik me niet druk om maken, Peter is ook een echte liefhebber, een nuchtere Nederlander die niet de minste is als het gaat om sfeer en gezelligheid.

Hierbij wil ik even reargeren op de bovenstaande speculaties omtrent Mercurius, de speculaties die in de bovenstaande posten vermeld worden, zoals problemen etc, berusten niet op waarheid.

Er is met Mercurius niets aan de hand en is een gezond bedrijf.
Vwc zal binnenkort een afspraak maken voor een ontmoeting met de importeur Mercurius.

Ik heb net even een kijk genomen op de site van Mercurius. Tot mij verbazing is de site compleet vernieuwd en werkt weer uitstekend.

En nog iets: de labels van de Superior Collectie zijn BIJNA allemaal vervangen door nieuwe labels.

Das een goeie !! Ook qua artikelnummers klopt dit, net als het youtubekanaal waar deze staan

Bijlagen

• 550-280_Cake_199.png
    550-280_Cake_199.png
    168,7 KB · Weergaven: 0
Klopt hoor, die Steengoed lijn was een samenwerkingsverband van Hardix en Mercurius. Was ook gewoon beschreven in de verslagen van importeursbezoeken enzo :) dus geen wonder als er wat meer samen ingekocht/CEgekeurd wordt

Meer producten zijn toegevoegd, de pakketten onder de collectie BIG 5 is ook een samenwerking met Hardix, aangezien deze ook op de site van Hardix vermeld staan

Back
Bovenaan