Website Mercurius Vuurwerk

moontan

VWC lid
De website van Mercurius Vuurwerk heeft een belangrijke wijziging ondergaan
Naast de bekende indeling in producten en algemeen is er ook een webshop bijgekomen met een handig overzicht van alle dealers en per dealer een producten overzicht en een online bestelmogelijkheid.

Cheque it:

http://www.mercurius-vuurwerk.nl/

www.vuurwerk4sale.nl

Laatst bewerkt:
Ik vind de nieuwe website een grote vooruitgang ten opzichte van de vorige
Ik mis alleen nog wel de dealerpagina en de filmpjes van de producten.

Ziet er idd stukken beter uit. Echter in Mozzilla Firefox flipt het menu en staat ie midden op de website :)

de website is weer geupdate de filmpjes die er eerst van af waren zoals van de titanium salute en andere cakes staan er weer op eveneens met bijna alle filmpjes van de nieuwe producten :thumbsup:

Hij bedoelt de filmpjes van de oudere producten, bijvoorbeeld de Dream uit de superior collection, die filmpjes waren eraf gehaald maar staan sinds gisteren dus weer op de website. :wink:
Ben blij dat ze weer wat nieuwe filmpjes hebben, vooral van de nieuwe producten, zien er best netjes uit vind ik. De site vind ik echter wat tegenvallen, en dan met name het kolommetje links waaruit je de lijnen kan kiezen, bijvoorbeeld dat je de cakes van ultimate gold collection niet allemaal bij elkaar hebt staan, maarja dat is maar een klein minpuntje :)

Back
Bovenaan