Webshop vuurwerk24

Via film komt het ongeveer overeen wellicht waren de boeketten minder vol.
Een paar van de producten
20 shots Golden tail to brocade crown - de brocade crown bleef lang hangen en de burst was prima.
- 20 shots Blue tail to blue peony - vergelijkbaar met blauwtje van marijn maar dan met iets grotere boeket.
 
Er wordt veel getweet maar ik vind ze maar slecht bereikbaar hoor..
In ieder geval geen gehoor op de mail en om dr nou ff langs te rijden voor wat kleine vraagjes..
Ben daarvoor al gauw een uur onderweg.
 
Valt mee hoor. Laatste tweet was 13-12-12.

Er wordt veel getweet maar ik vind ze maar slecht bereikbaar hoor..
In ieder geval geen gehoor op de mail en om dr nou ff langs te rijden voor wat kleine vraagjes..
Ben daarvoor al gauw een uur onderweg.
 
Ik denk dat je bij je bestelling een "kanscode" krijgt aangezien je op de webshop kanscodes kan invoeren.. Maar we zullen zien.

Of toch niet..

380049_450348471696535_1373086870_n.jpg
 
Inmiddels is er op de website te zien hoe lang het nog duurt voor de webshop online komt. Ik hoop dat het dit jaar wat soepeler gaat dan vorig jaar..
 
Staan trouwens alle producten die vuurwerk 24 verkoopt in de webshop? Dus alleen cakes e.d. Of verkopen ze ook klein grondvuurwerk? Zo ja, wie kan daar wat over vertellen?
 
Staan trouwens alle producten die vuurwerk 24 verkoopt in de webshop? Dus alleen cakes e.d. Of verkopen ze ook klein grondvuurwerk? Zo ja, wie kan daar wat over vertellen?

Los spul word ook verkocht. O.a draaispul en wat knallers. Fonteintjes enz. Staan niet op de site. In de showroom ligt t in vitrine kansten om te bekijken.

Hoop je zo ff geholpen te hebben.
 
Back
Bovenaan