Big 19

heeft iemand toevallig de afmetingen van deze cakes ik wil alvast gaan beginnen aan de bouw van 6 w shape rekjes.
ALvast bedankt!

Ik heb ze niet zo bij de hand, kan evt morgen voor je de super 6-19 opmeten als ik in de winkel ben.
Mocht je ze nog niet hebben pm me dan even, dan weet ik ze op voor je!

12 stuks van deze voor €145,00 of 6 stuks Extreme Salute 2.0 voor €99,00. Wat is de betere keuze?
Ik dacht zelf dat effecten in grote niet veel van elkaar verschillen maar dat die van de Extreme Salute wat minder doorsnee zijn.

12 stuks van deze voor €145,00 of 6 stuks Extreme Salute 2.0 voor €99,00. Wat is de betere keuze?
Ik dacht zelf dat effecten in grote niet veel van elkaar verschillen maar dat die van de Extreme Salute wat minder doorsnee zijn.
Volgens mij is bij de 2.0 alleen een extra mine toegevoegd.

Voor de geintreseerden, leek het mij wel handig deze info te delen:

761T-1 - Deep Space - Oracle
purple green+big chry, last 3shots shot together

761T-2 - Space Warp - Odyssee
1.peach red and lemon+green; 2.green glitter+purple peony; 3.white glitter +red peony

761T-3 - Black Hole - Pandora
red crackling,blue crackling

761T-4 - Space Odysee - Olympus
1.gold glitter star+blue star,2.blue peony+silver palm pistil

761T-5 - Star Dust - Achilles
1.brocade crown and green glitter; 2.brocade crown and blue peony; 3.last 3 shots: brocade crown and crackling

761T-6 - Sun Burst - Troy
red palm+crackling(white glitter fast crackling),green palm+fast crackling

Wij hadden 3 karton besteld en in de 1e karton die wij open maakte zaten er al 6 stuks Space Odysee in. Niet zo'n ramp natuurlijk... we hebben gelukkig nog 2 complete kartonnen :-)

Wij hadden 3 karton besteld en in de 1e karton die wij open maakte zaten er al 6 stuks Space Odysee in. Niet zo'n ramp natuurlijk... we hebben gelukkig nog 2 complete kartonnen :-)

Hier ook zo iets. 4 Kartonnen, waarvan er in eentje de Black Hole 3 keer in zat. Verder 'voelen' ze weer als vanouds aan en ook na het verwijderen van wat stukjes karton (voor plaatsen van de e-match) ziet het er van binnen weer degelijk uit.

Dan zal ik maandag als ik naar valk ga om 2 kartonnen big 19 op te halen maar een tang meenemen om te controleren of er niet allemaal dezelfde in het karton zitten.

Dan zal ik maandag als ik naar valk ga om 2 kartonnen big 19 op te halen maar een tang meenemen om te controleren of er niet allemaal dezelfde in het karton zitten.

Een ongeopende karton dat alleen maar dezelfde bevat?

Hoe dan?

Overigens heb ik karton 2013 met reservelont:)
Fotos volgen morgen!

Je hebt wel iedere cake dubbel, neem aan dat je dit al wel begrepen had.

Maar als er teveel van dezelfde inzitten heeft er iemand mee lopen knoeien. Kunnen ze niet maken in mijn ogen.

Van 2 dezelfde wis ik wel ja,maar ik zit niet te wachten op 12 dezelfde.

Ook maar een kartonnetje opgehaald bij Rijkswijkse vuurwerkhal gister nacht. Zeer teverden over!!

MAAR: De reserve lont ziet er anders uit dan de hoofdlont, is ook iets dikker. Gaat het hier om een schietlont? Of anders?

Wil 1x proberen in de vooravond omdat het artikel vrij traag schiet, om bijde lonten te ontbranden op het zelfde moment door 2 man. Als de reserve lont snel wegbrand is dit riskerend en doe ik dit zeker niet.

Hierdoor is de tijdsduur 50% minder, volle lucht 10/15 sec lang. Lijkt me leuk om te proberen. Maar veiligheid gaat boven alles!

Back
Bovenaan