We Like It

Deze cake was dit jaar beter dan vorig jaar ( bij mij tenminste ) de burst en effecten waren dit jaar beter . en had er zelf maar 10 euro voor betaald , maar haal deze volgend jaar sowieso weer ! Hieronder een filmpje van vorig jaar en dit jaar .

Vorig jaar:

Dit jaar:

Lekkere box was dit, 500grammer voor maar 15 euro! Als ik hem volgend jaar weer voor 15 zie staan schiet ik hem per 2 denk ik. Filmpje komt nog.

Prachtig afgewerkte box, gewoon volledige 500-grammers waar andere merken zo 40-50 euro voor zouden vragen. Effecten zeer goed, goede burst en volle effecten, goede 3-traps fluit die echt heel hoog ging. Echt een aanrader die elke freak in zijn collectie zou moeten hebben, zeker voor deze prijs. Had ze zelf 2 achter elkaar en dat resulteerde in prachtige lang schouwspel. Volgend jaar 3 stuk, beginnen met 1 en daarna 2 tegelijk.

had 2 van deze cake,s, maar voor 15 euro een perfecte 500 grammer, een echte traps fluit die maar door bleef gaan, mooie goed uitgewerkte boeketten en een heerlijke knal uit de doos en in de lucht, volgend jaar voor die prijs zekers weer

Deze cake heeft mogelijk de beste prijs/kwaliteit verhouding van alle losse cakes! :) Een prijs van 15 euro is werkelijk ongeloveloos. De cake bevat gewoon 500 gram kruit, en het is ook nog eens een grote bak. De effecten zijn prachtig gevarieerd, en in opbouwend tempo met een mooie finale. De fluiters, die perfect in drie trappen gaan en extreem hoog klimmen, maken het helemaal af. De boeketten zijn dikke prima, en hij klapt er ook lekker op los.
Ik had nooit verwacht dat deze cake zo goed zou zijn. Voor 15 euro, maar zelfs voor 25 euro, is dit een steengoede cake!

KOPEN! KOPEN! KOPEN!

Vond zelf de boeketten niet heel bijzonder, voor 15 euro echter een meer dan prima cake.
Heb deze echter in de reguliere verkoop voor 37,50 zien staan, dan liet ik hem wel staan.

Voor de reguliere koper denk ik een prima cake, zeker voor 15,- met veel afwisseling.

Als je van afwisseling houdt dan is dit een hele leuke cake. Deed het prima in de straat met veel verrassing. Ook voor 25-30 euro naar mijn idee.

Deze per 2 schieten, dan heb je voor 30 euries langdurig een goed gevulde lucht met een heerlijke finale. Als deze aankomend jaar weer zo goedkoop zijn, dan graag 12 stuks in mijn collectie!

Zeker heerlijk bakje voor het geld! En ook erg divers en het weegt ook wat, dan lijkt het toch meer waar voor je geld haha. Ik vraag me af waar mensen deze cake in grotere aantallen hebben besteld want je kan toch maar 1 per keer kopen? De enige optie die ik dan weet is om meerdere bestellingen te doen.

dit is een hele goeie cake, boeketten zijn niet heel groot maar wel veel variatie en de 3traps fluiters vind ik heel goed overkomen

Als VWmania weer zo'n dergelijke actie gaat doen net als vorig jaar, dan heb je deze voor een tientje! Afgaande op prijs/kwaliteit is dit echt geen geld!

Een tientje voor die erg mooie cakeje is inderdaad geen geld. Vorig jaar helaas niet gehad, maar daar moet dit jaar eens verandering in komen.

Bedankt voor de mooie film steef, blijft een geweldig product.
Leuk sfeer filmpje.

Back
Bovenaan