We Like It

Als je hem 4x op een avond per 2 schiet, dan is het toch geen ruk meer aan de laatste 2 keer? Knup er gewoon 8 aan elkaar en geniet :D

Niet mee eens, als je om 18.00 net de eerste set begint en om 02.00 de laatste dan geniet je van elke set en niet iedereen heeft het geld om een karton door te lonten he :p

voor de gene die de vuurwerkmania producten gaan door lonten, er echt een onmense lange lont aan de producten van vuurwerkmania. hij begint boven op en loopt helemaal door naar de onderkant.

Helaas ook niet de We like it gekregen, denk dat ze een klein leveringsprobleempje met dit product hebben. Wel goede vervangers gekregen gelukkig.

Verpakkingen zien er wel mooi uit maar of het handig is is een tweede :)

voor de gene die de vuurwerkmania producten gaan door lonten, er echt een onmense lange lont aan de producten van vuurwerkmania. hij begint boven op en loopt helemaal door naar de onderkant.
toch geen gewoon visco zo ver door? Wat een onnoemelijk lang en gevaarlijk durende overlap had de onwetende consument dan gehad!

Ik heb er 2 in ontvangst mogen nemen!! :D

Maarre, op de verpakking staat "product uit de verpakking halen, en voetje uitklappen". Echter bij mij zitten ze allebei vastgelijmd in het kartonnen doosje. Daarin kan ik ze toch gewoon laten zitten dan?

Ik heb er 2 in ontvangst mogen nemen!! :D

Maarre, op de verpakking staat "product uit de verpakking halen, en voetje uitklappen". Echter bij mij zitten ze allebei vastgelijmd in het kartonnen doosje. Daarin kan ik ze toch gewoon laten zitten dan?

Je kan ze gewoon laten zitten inderdaad, wel even het dekseltje eraf knippen of vasttapen want die vliegt er geheid voor!

Vind dit echt een hele goeie cake voor 15 euro. Lekkere mixed cake met fluit, mine's en boeketten. Harde burst waardoor de boeketten ook mooi groot waren. Beste cake van Vuurwerkmania als je kijkt naar prijs/kwaliteit.

Vind dit echt een hele goeie cake voor 15 euro. Lekkere mixed cake met fluit, mine's en boeketten. Harde burst waardoor de boeketten ook mooi groot waren. Beste cake van Vuurwerkmania als je kijkt naar prijs/kwaliteit.

Ik weet niet wat jij een harde burst vind, maar nee een harde burst heb ik niet gehoor. Maar fijne cake.

erg fijne cake zelfs!
In 9 voud weggeschoten met pyramideopbouw 2/3/4
Erg goed bevallen en qua formaat was dit een hele dikke cake!
Groter dan een sky palm.
Samen met de showbox de toppers van vuurwerkmania.

Had er hier ook 1 van , vond het een goede cake met mooie boeketten en goede fluit tussendoor

Laatst bewerkt:
Van mij part hadden zou er iets minder burstlading in mogen, de effecten kwamen soms wat karig over door de enorme hoogte die ze bereikten. Verder natuurlijk een topper voor 15,-

Wat mij betreft voor een 500 grams cake slechts een matige middenmoter.
De prijs maakt hem natuurlijk wel interessant, maar toch hoef ik 'm niet meer, want zelfs voor 15 euro zijn er tientallen cakes te koop die mij meer boeien dan deze.

Back
Bovenaan