Willymeuf
VWC lid
Heb er 8 van! Ga deze per 2 schieten.
Voor de prijs een topcake.
Als je hem 4x op een avond per 2 schiet, dan is het toch geen ruk meer aan de laatste 2 keer? Knup er gewoon 8 aan elkaar en geniet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb er 8 van! Ga deze per 2 schieten.
Voor de prijs een topcake.
Als je hem 4x op een avond per 2 schiet, dan is het toch geen ruk meer aan de laatste 2 keer? Knup er gewoon 8 aan elkaar en geniet![]()
toch geen gewoon visco zo ver door? Wat een onnoemelijk lang en gevaarlijk durende overlap had de onwetende consument dan gehad!voor de gene die de vuurwerkmania producten gaan door lonten, er echt een onmense lange lont aan de producten van vuurwerkmania. hij begint boven op en loopt helemaal door naar de onderkant.
Ik heb er 2 in ontvangst mogen nemen!!
Maarre, op de verpakking staat "product uit de verpakking halen, en voetje uitklappen". Echter bij mij zitten ze allebei vastgelijmd in het kartonnen doosje. Daarin kan ik ze toch gewoon laten zitten dan?
Vind dit echt een hele goeie cake voor 15 euro. Lekkere mixed cake met fluit, mine's en boeketten. Harde burst waardoor de boeketten ook mooi groot waren. Beste cake van Vuurwerkmania als je kijkt naar prijs/kwaliteit.