We Like It

De fluiters doen het 'm in deze cake. Zelfs op film doen ze pijn aan je oren. Boeketten vrij klein en rommelig, maar prima voor het geld.

Ik had hem dit jaar voor het eerst, mooie pot alleen de fluiters kunnen niet tegen een beetje wind.
Ze bleven namelijk hangen in de lucht en bij elke trap vlogen ze alle kanten op.

Sommige vlogen daardoor terug de groep in, wat wel even spannend was. Even opletten dus, anders beter niet schieten of op een moment dat er weinig wind staat.

Zeker een leuke cake. Helemaal voor dat geld. Ik hoop dat ze die introductieprijs van 15 euro nog even aanhouden!!

Ik had deze voor 5 euro extra ook nog wel meegepakt. Zonde dat ie eruit is. Ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen hiervoor. Misschien kan Mania dat uitleggen? Is pure nieuwsgierigheid hoor.

Ik had deze voor 5 euro extra ook nog wel meegepakt. Zonde dat ie eruit is. Ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen hiervoor. Misschien kan Mania dat uitleggen? Is pure nieuwsgierigheid hoor.

Thanks voor jouw vraag en natuurlijk willen we dat uitleggen. In het Freak-actie topic was deze vraag ook al gesteld en het antwoord is hetzelfde: elk jaar vernieuwen we ons assortiment. Dat betekent dat er elk jaar nieuwe artikelen bij komen maar helaas ook afvallen. In dit geval is o.a. de We Like It na een x-aantal jaren trouwe dienst afgevallen.

Thanks voor jouw vraag en natuurlijk willen we dat uitleggen. In het Freak-actie topic was deze vraag ook al gesteld en het antwoord is hetzelfde: elk jaar vernieuwen we ons assortiment. Dat betekent dat er elk jaar nieuwe artikelen bij komen maar helaas ook afvallen. In dit geval is o.a. de We Like It na een x-aantal jaren trouwe dienst afgevallen.

Ja, dat is mij helder, thanks. Maar ik vraag me vooral af of dit dan een product is geweest dat bij de 'gewone consument' (Ja, wij voelen ons hier verheven boven de rest) niet aansloeg. Want kwalitatief niets op aan te merken. Of is het toch een prijs/marge kwestie?

Ja, dat is mij helder, thanks. Maar ik vraag me vooral af of dit dan een product is geweest dat bij de 'gewone consument' (Ja, wij voelen ons hier verheven boven de rest) niet aansloeg. Want kwalitatief niets op aan te merken. Of is het toch een prijs/marge kwestie?

Een combinatie van verschillende factoren zoals jij die noemt, in combinatie met o.a. de wens om vernieuwing in het assortiment toe te passen.

Hoe zit het met de reeds bestelde dan? heb er in januari 2 besteld? zijn die voorradig bij de winkelier?

Die vraag dien je aan de desbetreffende winkelier te stellen. Het gaat dan zowieso om restvoorraad en wij kunnen niet in de voorraadbunker van onze Dealers kijken... :wink:

Back
Bovenaan