We Like It

Zeker weten. Dit zijn topblokjes. Deze ga ik zeker aanschaffen. Over de prijs zijn we het wel eens dacht ik zo. I like it :D

Hele grappige cake met veel effecten en redelijke uitwerkingen in de lucht, tempo ligt een beetje aan de lage kant maar dat is te verhelpen om deze minimaal in tweevoud te schieten wat met deze prijs zeer goed te doen is.

Ik denk eigenlijk dat hij in zijn eentje ook prima presteert. Vind 'redelijke uitwerkingen' wat aan de gematigde kant. Ik vond ze namelijk dikke prima als je ziet dat je hier slechts €15 voor betaalt. Vooral de crossette-achtige palmen in de crackling, top!

Hele grappige cake met veel effecten en redelijke uitwerkingen in de lucht, tempo ligt een beetje aan de lage kant maar dat is te verhelpen om deze minimaal in tweevoud te schieten wat met deze prijs zeer goed te doen is.

Vind 'redelijke uitwerkingen' wat aan de gematigde kant. Ik vond ze namelijk dikke prima als je ziet dat je hier slechts €15 voor betaalt.

Daar heb je helemaal gelijk in want ik bekijk vaak de prijs - kwaliteit verhouding, ik doelde er op dat je het voor het geld niet hoeft te laten om hem nog vetter te laten presteren :wink:

Dit is een prachtige bak hoor. Je kan deze lekker combineren met andere fluitcakes om naar een denderende finale toe te werken. Deze gaat zeker op de lijst, nu nog een dealer van vuurwerkmania vinden..

Vind dat een beetje te snel geconcludeerd, als de burstknallen nou ook top waren dan wel

Dat zit ook wel goed. Ik was zelf bij de demo aanwezig. Op filmpjes overheerst de fluit meestal waardoor je de burst niet goed kan beoordelen. Voor 15 euro krijg je geen betere 500 grammer dan deze.

Deze gaat er bij mij ook een keer of 3-4 komen denk ik! En dan lekker allemaal tegelijk :) Mooi artikel voor een nog mooiere prijs!

1 December om 00.00 voor de pc hangen om deze rakker er nog een aantal keer bij te pakken.
Wil er in totaal 8 hebben voor een lekker escalatieblokje eindigend met een salutefinale.

1 December om 00.00 voor de pc hangen om deze rakker er nog een aantal keer bij te pakken.
Wil er in totaal 8 hebben voor een lekker escalatieblokje eindigend met een salutefinale.

Dan wens ik jou alvast succes, per verkooppunt zijn er maar een beperkt aantal beschikbaar. Zou mij niet verbazen als het 1 per klant is.

Back
Bovenaan