WCKD Winners

Vond het al een leuk en mooi setje en dat is na het zien van enkele straat filmpjes alleen maar toegenomen. Maakt dit setje zeer leuk voor in de avond.

Deze ook dit jaar maar weer meegepakt. Stond er nog 1 op de site voor een prima prijs. Goedkoper zullen ze wel niet worden :bonk:

Ik vond het niks. Kleine boeketjes en met een zwaar gebrek aan burst. Afrader. 👎

Hier een filmpje van 2 cakes, sowieso de "Glory" en de ander is volgens mij "Dream", al zou het ook "Power" kunnen zijn geweest (oranje of rood), weet het niet zeker meer.

Eddy.

Ik vond ze juist weer prima presteren. Weet niet welke batch ik had overigens, dat zou ik moeten nakijken, want ik heb er nog een paar over.

Ik vond het niks. Kleine boeketjes en met een zwaar gebrek aan burst. Afrader. 👎

Hier een filmpje van 2 cakes, sowieso de "Glory" en de ander is volgens mij "Dream", al zou het ook "Power" kunnen zijn geweest (oranje of rood), weet het niet zeker meer.

Eddy.

Oh wauw, dit is niks nee. Setje die ik had deed het heel veel beter. Was qua boeket grootte echt meer dan prima!

Back
Bovenaan