WCKD Warlord

Deze met de freakactie kunnen meepakken met 25% korting, en voor die prijs vindt ik hem zelfs op het filmpje nog goed te doen voor de prijs. Enkel de burst valt wat tegen maar de effecten zijn nog steeds leuk te noemen voor de kortingsprijs.

Hij is hier te zien, maar nu ik hem nog eens bekijk valt t ook wel weer mee t is vooral die middelste salvo die "leeg" is en ploft... en t tempo lijkt veel lager
https://youtu.be/gH-fLZW4fQ4?feature=shared op 3.50 *
Valt idd een beetje tegen, als ze allemaal zo uitpakken is het toch weer de dood van een van de beste cakes die er was, zoals de white red rebel, der hammer, decibel en anderen hem voorgingen :sad:

Straks blijft alleen de monster ride als budgettopper over
Echt kwaliteit deze cake in de uitvoering zoals ie hoort:

Valt idd een beetje tegen, als ze allemaal zo uitpakken is het toch weer de dood van een van de beste cakes die er was, zoals de white red rebel, der hammer, decibel en anderen hem voorgingen :sad:

Straks blijft alleen de monster ride als budgettopper over
Echt kwaliteit deze cake in de uitvoering zoals ie hoort:

Hoop het voor jullie, dit jaar niet besteld omdat die al niet meer zo goed was als eerste jaar.

Precies. Ik snap de heisa niet zo. Gewoon een mooi blokje. Zeker voor wat je betaald. Burst lijkt ook gewoon prima.

Tja het blijft jammer als je er 6 koopt en het was een super cake en blijkt dat het dan een oké pot geworden is. Maar dat houden we in NL helaas dat er verschil in batchjaren zit.

Hoe vaker ik die demofilm kijk, hoe meer ik me erover verbaas. Zou het heel vreemd vinden als ie echt zo veranderd is, kan me moeilijk voorstellen dat Magnum dat ineens zou doen. Zeker bij een product wat het al een paar jaar heel goed doet.

Hoe vaker ik die demofilm kijk, hoe meer ik me erover verbaas. Zou het heel vreemd vinden als ie echt zo veranderd is, kan me moeilijk voorstellen dat Magnum dat ineens zou doen. Zeker bij een product wat het al een paar jaar heel goed doet.

Het is moeilijk te begrijpen, dat vind ik ook. Maar de Chinezen die het maken en dus het bedrijf daarachter kan natuurlijk dingen doen die Magnum zelf niet besloten heeft.
Ongeacht de uitwerking van deze jongen, het zal nog steeds een leuke cake zijn!

Back
Bovenaan