Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Valt idd een beetje tegen, als ze allemaal zo uitpakken is het toch weer de dood van een van de beste cakes die er was, zoals de white red rebel, der hammer, decibel en anderen hem voorgingenHij is hier te zien, maar nu ik hem nog eens bekijk valt t ook wel weer mee t is vooral die middelste salvo die "leeg" is en ploft... en t tempo lijkt veel lager
https://youtu.be/gH-fLZW4fQ4?feature=shared op 3.50 *
Duim met je mee maatLaten we hopen dat 't meevalt, staat ook hier 5x in bestelling.
Valt idd een beetje tegen, als ze allemaal zo uitpakken is het toch weer de dood van een van de beste cakes die er was, zoals de white red rebel, der hammer, decibel en anderen hem voorgingen
Straks blijft alleen de monster ride als budgettopper over
Echt kwaliteit deze cake in de uitvoering zoals ie hoort:
Hij is hier te zien, maar nu ik hem nog eens bekijk valt t ook wel weer mee t is vooral die middelste salvo die "leeg" is en ploft... en t tempo lijkt veel lager
https://youtu.be/gH-fLZW4fQ4?feature=shared op 3.50 *
Precies. Ik snap de heisa niet zo. Gewoon een mooi blokje. Zeker voor wat je betaald. Burst lijkt ook gewoon prima.
Hoe vaker ik die demofilm kijk, hoe meer ik me erover verbaas. Zou het heel vreemd vinden als ie echt zo veranderd is, kan me moeilijk voorstellen dat Magnum dat ineens zou doen. Zeker bij een product wat het al een paar jaar heel goed doet.
1x en nooit meer
Ik had hem vorig jaar in 2x tegeljk en was echt enorm dik, echt een regen aan blinkers en glitters. Maar zaten geen ploffers tussen zoals op de beelden van de demo1x en nooit meer
1x en nooit meer
Een 500-grammer voor iets meer dan 2 tientjes anno 2023.. ik zou zeggen knijp de handjes dicht!![]()
Smaken verschillen als je dit prima vind ..Hier ook meerdere geschoten, vond hem prima.
Smaken verschillen als je dit prima vind ..
Smaken verschillen als je dit prima vind ..