WCKD Warlord

Doet het prima, ook met veel wind. Voor mij al een paar jaar een topper. Grote boeketten, hij blinkt goed, 500gr voor minder dan 20,-. Perfecte budgetcake tegenwoordig. :angel:

Niet heel bijzonder, maar dat geldt voor heel veel cakes denk ik.

Ook deze vandaag gezien op de demo bij euregio

Viel iets wat tegen tov de vorige versie, waar dit aan ligt kan ik niet onderbouwen.
Boeket grote was nog wel goed maar de burst was in mijn beleving toch wel minder dan eerst. Ook de effecten zijn iets veranderd.

Kan aan mijn geheugen liggen!

Laatst bewerkt:
Ook deze lijkt op die demofilm anders dan hoe die afgelopen jaren was. Niet alleen qua burst maar ook qua effecttype. Hopelijk ook een uitschieter, anders is het zonde.

Wtf is dat op die demo dan? Lijkt geenzins op wat er bekend is van deze cake. Heb m voor t eerst 6x aangeschaft en dan zie je dit :,(

Bedankt :) mja ik twijfel of het met 4 tegelijk nu nog wel lekker rammen wordt. Zund

Het is nog steeds niet echt slecht de noemen, ja het is wat minder dan voorheen en net wat anders.
Maar nogsteeds wel een leuk product voor die 17€ waar die voor verkocht is.

Bedankt :) mja ik twijfel of het met 4 tegelijk nu nog wel lekker rammen wordt. Zund

Hier hetzelfde, met BF 4 aangeschaft om tegelijk te doen ergens als finale maar op de demo was die niet overtuigend zoals eerdere filmpjes in dit topic.

Wss alsnog leuk, maar had er meer van verwacht, hopen dat het meevalt. In de straat is toch altijd anders dan op een veld.

Back
Bovenaan