Ischa
VWC lid
Thanks!lekkere film zeg ischa, niet alleen effect van de cakes zelf maar ook de kwaliteit van de film(s)! goed bezig!
De combinatie van een enthousiaste vriendin en een oneplus 7 pro is een goede combo inderdaad!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks!lekkere film zeg ischa, niet alleen effect van de cakes zelf maar ook de kwaliteit van de film(s)! goed bezig!
Hier is hij nog gewoon te bestellen. Wellicht dat de winkel minder binnenkrijgt als verwacht?Zojuist gebeld door mijn dealer dat deze niet leverbaar is. Is dit bij meer het geval? Heb hem namelijk voor een heel mooi prijsje 12 x kunnen bestellen dus ik twijfel een beetje of dit echt waar is. Op de site kun je hem namelijk nog wel bestellen.
Zojuist gebeld door mijn dealer dat deze niet leverbaar is. Is dit bij meer het geval? Heb hem namelijk voor een heel mooi prijsje 12 x kunnen bestellen dus ik twijfel een beetje of dit echt waar is. Op de site kun je hem namelijk nog wel bestellen.