WCKD Warlord

lekkere film zeg ischa, niet alleen effect van de cakes zelf maar ook de kwaliteit van de film(s)! goed bezig!
Thanks!
De combinatie van een enthousiaste vriendin en een oneplus 7 pro is een goede combo inderdaad!:)

Zeer toffe cake voor het geld! Op het einde doet de Black Strike nog even mee dus de salutes moet je even wegdenken.

Tweede betere hangtime en boeketvulling. Eerste iets bredere spreiding maar slaat tik subtielere sterren ook sneller kapot.

Behulpzaam filmpje, dank je.

Je linkje klopt niet. Je gaat eerst naar je filmpje op Youtube en dan ga je naar 'delen' en dan 'link kopieren'. Dan ga je hier naar het filmrol logo'tje, het één-na-laatste logo van het rijtje. Daar plak je de link. Dan klik je op 'klaar', even wachten en dan staat je link er met [*VIDEO] ( je linkje ) [*/VIDEO] alleen dan zonder de sterretjes.

Laatst bewerkt:
Zojuist gebeld door mijn dealer dat deze niet leverbaar is. Is dit bij meer het geval? Heb hem namelijk voor een heel mooi prijsje 12 x kunnen bestellen dus ik twijfel een beetje of dit echt waar is. Op de site kun je hem namelijk nog wel bestellen.

Zojuist gebeld door mijn dealer dat deze niet leverbaar is. Is dit bij meer het geval? Heb hem namelijk voor een heel mooi prijsje 12 x kunnen bestellen dus ik twijfel een beetje of dit echt waar is. Op de site kun je hem namelijk nog wel bestellen.
Hier is hij nog gewoon te bestellen. Wellicht dat de winkel minder binnenkrijgt als verwacht?

Of de shop verkoopt hem liever 12x in de losse verkoop voor de volle mep aangezien ze toch wel verkocht gaan worden. :P

Heb deze ook niet uitgeleverd gekregen helaas. In plaats van de Supercell van Crown Collection meegekregen.

Back
Bovenaan