Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Hahaha als degene dicht bij de grens nou eens een uur duitsland inrijden,en de mensen uit west nederland tot vijf minuten de grens over is het nergens druk

Ik denk dat vele die in de buurt van de grens wonen dat wel doen. Probleem is meer de routes erheen (vanuit het westen), bv A12 en dan meteen Emmerich is voor de meeste uit west nederland het dichtste bij. Maar door files niet sneller... En er wonen ook nog meer mensen in west nederland

Ik denk dat vele die in de buurt van de grens wonen dat wel doen. Probleem is meer de routes erheen (vanuit het westen), bv A12 en dan meteen Emmerich is voor de meeste uit west nederland het dichtste bij. Maar door files niet sneller... En er wonen ook nog meer mensen in west nederland

Ik begrijp niet waarom mensen perse vuurwerk moeten kopen in Emmerich en omstreken.. Een half uurtje of uurtje verder rijden 1 keer in een jaar breekt volgens mij geen potten. Het is een eigen keuze om, in heel Duitsland, naar plaatsen als Kleve of Emmerich te gaan..

Klopt ook zeker wat je zegt, Iedereen uit het Westen tuft bij Arnhem de grens over en gaat daar bij de bekende plekken shoppen.. Als je gewoon de kleine plaatsen opzoekt verder Duitsland in ben je vaak de enige met schappen vol vuurwerk..

Ik begrijp niet waarom mensen perse vuurwerk moeten kopen in Emmerich en omstreken.. Een half uurtje of uurtje verder rijden 1 keer in een jaar breekt volgens mij geen potten. Het is een eigen keuze om, in heel Duitsland, naar plaatsen als Kleve of Emmerich te gaan..

Klopt ook zeker wat je zegt, Iedereen uit het Westen tuft bij Arnhem de grens over en gaat daar bij de bekende plekken shoppen.. Als je gewoon de kleine plaatsen opzoekt verder Duitsland in ben je vaak de enige met schappen vol vuurwerk..

Jup helemaal eens. Gaat al heel lang goed.

Ik ga al jaren naar kalkar (lidl, aldi, centershop, netto) ging jaren goed tot vorig jaar, ik was er om 7 uur s'ochtends en heb bij lidl 1,5 kunnen wachten, ik kwam bij de centershop en daar was helemaal niks meer daarna naar de aldi en daar was ook de helft uitverkocht, dit jaar weer naar kalkar was er om iets voor half 7, heb weer bij de Lidl een uur kunnen wachten.. ging daarna naar de centershop, daar was het slecht geregeld, de cakes lagen in een container en pijlen in de winkel. Ik wou mohawk van lesli hebben maar was helaas uitverkocht, bij netto hadden zie die ook onder een andere naam maar de laatste 2 werden voor mijn neus weggeven. Aldi was graaien, ze kunnen daar beter ook met lijsten gaan werken, als er iets in de schappen werd gelegd werd het er meteen uitgehaald. Volgend jaar sta ik om 6 uur voor de deur bij lidl of rij nog wat verder naar xanten, heeft iemand ervaring met xanten??

Ik ga al jaren naar kalkar (lidl, aldi, centershop, netto) ging jaren goed tot vorig jaar, ik was er om 7 uur s'ochtends en heb bij lidl 1,5 kunnen wachten, ik kwam bij de centershop en daar was helemaal niks meer daarna naar de aldi en daar was ook de helft uitverkocht, dit jaar weer naar kalkar was er om iets voor half 7, heb weer bij de Lidl een uur kunnen wachten.. ging daarna naar de centershop, daar was het slecht geregeld, de cakes lagen in een container en pijlen in de winkel. Ik wou mohawk van lesli hebben maar was helaas uitverkocht, bij netto hadden zie die ook onder een andere naam maar de laatste 2 werden voor mijn neus weggeven. Aldi was graaien, ze kunnen daar beter ook met lijsten gaan werken, als er iets in de schappen werd gelegd werd het er meteen uitgehaald. Volgend jaar sta ik om 6 uur voor de deur bij lidl of rij nog wat verder naar xanten, heeft iemand ervaring met xanten??

Ik was dit jaar (eergisteren) voor het eerst doorgereden naar Xanten omdat het in Rees drukker was dan ik ooit heb meegemaakt. Was rond half 10 in Xanten. Lidl was helemaal niemand maar d'r lag ook niks in de schappen. Die zouden om half 12 bijgevuld worden. Wij dus 2 uur gewacht (tussendoor naar Aldi geweest, daar wel druk, niet zo druk als in Rees en Emmerich) en toen werd er om kwart over 11 verteld dat er problemen waren met de lading dus dat het vuurwerk pas ergens midden middag werd aangevuld. Toen dus maar weer terug naar Kalkar gegaan. Oftewel drama

Gezien deze verhalen ben ik van plan om van mijn kudde gedragstripje naar Emlichheim een heel ander uitstapje je maken.
Als het in Emlichheim druk wordt rijd ik maar gewoon door. Waarheen dat zie ik dan ter plekke nog wel of ik zoek vanmiddag nog ff wat er in de omgeving te doen valt.

Ik zal wel even laten weten hoe het gelopen is

Nu ik hier lees dat de night howler opeens in winkels is verschenen...vroeg ik mij af of mensen ook Musketeer hebben gezien (grens over bij limburg/brabant)? Of de omlabeling Weco Out of Hell ergens anders ?

De musketeer heb ik gespot bij intersport dammers in kleve. De winkel zit aan een grote parkeerplaats met meerdere winkels, zoals die Aldi, Edeka en een kodi.
Hieronder vind je het adres als je nog eventueel wil gaan.
Hoffmannallee 21-21a, 47533 Kleve, Duitsland

Fijne jaarwisseling

Tip voor volgend jaar; Neem je vriend/vriendin mee een nachtje naar Dusseldorf, geniet van de kerstmarkt/altstad en rijdt met een kofferbak vol vuurwerk (zonder te hoeven wachten) weer terug!

Vriend/vriendin blij... jij blij!

Ik had dit jaar bij Runge wat Tropic en een Triplex pot gehaald.. Nu vond ik dit toch wel even net iets mooier dan het andere Duitse vuurwerk.. Ik zou volgend jaar dus zeker meer Tropic / Triplex potten willen.. Runge had niet heel erg veel in de losse verkoop, en met de bestellingen was het ook niet allemaal super als ik dat hier lees..
Zijn er nog andere adresjes in Duitsland waar je makkelijk aan dit spul kan komen? Of moet je daarvoor echt naar België?

Benieuwd naar jullie mening..

Power up was zeker een dikke cake en dat voor die 22,50. Volgensmij is ie hetzelfde als de royal wave van Wolff.
Kan aan mij gelegen hebben maar had het idee dat de burst knallen van bijna alle cakes uit Duitsland harder waren als normaal ?

Power up was zeker een dikke cake en dat voor die 22,50. Volgensmij is ie hetzelfde als de royal wave van Wolff.
Kan aan mij gelegen hebben maar had het idee dat de burst knallen van bijna alle cakes uit Duitsland harder waren als normaal ?

Had dat ook met queen of the night daar was de burst al onderhand een effect op zich.

Back
Bovenaan