WCKD Heroes

Heren Magnum, hoe is het bij deze set qua kooi? Staat hier ergens wel dat deze in kooi komen, maar hoor het graag vanaf de 'bron'. Alvast bedankt!

Deze set zo juist nog besteld in de actie van Magnum, maar wel puur voor de laatste drie cakes, die zijn best okay. De eerste drie zijn leuk voor een 18.00 projectje.

ik heb ze ook opnieuw besteld, de effecten staan me erg aan dus hoop dat ze goed uit de verf komen. slecht zullen ze vast niet zijn lijkt me :)

Ik heb ze toch maar overgeslagen, er word niet gereageerd op de vraag of deze in een kooi zitten, dus dan zullen ze dat wel niet zitten.

Zelfde afweging gemaakt als Bizzle. Vuurwerk zonder kooi is niet inherent slecht, maar ik heb toch een voorkeur voor met een kooi. Vind dit setje er zeker goed uit zien. Maar goed ik wacht de straatfilms af.

Ik heb ze toch maar overgeslagen, er word niet gereageerd op de vraag of deze in een kooi zitten, dus dan zullen ze dat wel niet zitten.

Volgens pyrotoro dus wel maar ja ik had het ook liever van magnum zelf gehoord. Hoe dan ook, de ultimate city trip is zonder kooi ook nog prima qua uitwerking vind ik dus lijkt me dat deze dat ook zullen zijn

Bepaalde cakes zien er wel leuk uit, maar verder vind ik het niks, burst lijkt wederom niet de beste. Die Double Gold cake is de mooiste van de set denk ik.

Moet zeggen dat ik dit setje er prima uit vind zien.
Mooie spinners en leuk dat er in elke pot een finale zit.

Leuk stook spul voor in de vooravond. De 56 euro wel waard vind ik persoonlijk. Voor de normale prijs zou ik deze laten staan

ik vind de meeste cakes een beetje zwakjes overkomen. als je het filmpje bekijkt dat masterbsc heeft geplaatst vind ik alleen de op 1 na laaste cake echt goed en vol overkomen. De laaste is ook wel vol maar die hebben ze maar weer vol met crackling gedouwd dus die valt zoiezo al af.

Voor die +- 11 euro p/s zien ze er prima uit. Lekker stookvoer om naar 12 uur toe te werken. Ik ben iig benieuwd naar hoe ze live in de straat zijn. En aangezien de Mega 6 ook nog op de wensenlijst staat zou dat een mooi moment voor een klein vergelijkend waren onderzoekje kunnen zijn.

#offtopic. Snap dat vooravond geneuzel nooit. Een box of cake die niet goed is om 0.00uur, is eerder op de avond ook niet goed. Je wilt toch heel de dag alleen kwaliteits spul??

#offtopic. Snap dat vooravond geneuzel nooit. Een box of cake die niet goed is om 0.00uur, is eerder op de avond ook niet goed. Je wilt toch heel de dag alleen kwaliteits spul??

Het budget laat het alleen niet bij iedereen toe om voor de hele avond het beste van het beste te stoken. Ik kan mij er best iets bij voorstellend dat men wat goedkopere producten eerder op de avond schiet, en om 0:00 het mooiste werk.

Back
Bovenaan