Wave Willow [Uitloop]

Gezien Vrijdag en wat een mooi potje voor 15 euro Al neem ik denk ik de grote versie de wodka bleu. Bij mij dealer omdat ik deze anders door maat mee moet laten nemen. Maar vond hem zeker niet gek voor het geld.

(filmpje)
Ik tel geen 19 shots....

Je hebt inderdaad gelijk. Ik tel er ook maar zeven. Deze pot die hier geschoten werd was blijkbaar een wijgeraar. Dat kan soms voorkomen maar als dat op een demo gebeurt is dat flink l*llig voor diegene die de demo geven. maar ga er maar vanuit dat als jij hem koopt dat er dan wel gewoon 19 schoten uitkomen:)

Volgens mij staat dat ook gewoon een paar posts naar boven, maar van TLVD(G) zegt klopt helemaal. Gewoon een foutje, kan gebeuren.

Hoe kwam deze over in het echt bleef het goud lang hangen?En waren de effecten nou groter als de wodka blue bijvoorbeeld.:)

Ben ik ook wel benieuwd na.
Iig voor zijn prijs lijkt dit me een toppertje!
Ik heb er iig 1 besteld vandaag.

Ik heb hem in het echt gezien en ik zeg je als het de zelfde versie is als ik zag dan is het een Super ding voor 15 euro vond ik hem bij van Hommel in boxtel Prachtig Mooi grote van boeketen mooi goed met blauwe Blinkers :)

tsja wat zal ik zeggen...
Eerst de sniper-wolf afgestoken.
toen deze..
Deze doet er gewoon niets aan onder.
voor het zelfde geld kop ik deze 3 maal.
ja ja hij is goed!

ik heb eerst de wave willow en daarna de zodiac gedaan maar de wave is absoluut de winnaar.

net zo goed meer schoten en een finale met drie schoten.

Heeft iemand die deze heeft afgestoken ook de wodka blue afgestoken? Ben benieuwd hoe deze het doet in die vergelijking!

Heeft iemand die deze heeft afgestoken ook de wodka blue afgestoken? Ben benieuwd hoe deze het doet in die vergelijking!

Jep heb ik gedaan, ik vind dat je de cakes niet echt kun vergelijken omdat er bij de wodka blue ook nog andere boeketten doorheen zitten.

Kwa boeket grote waren ze wel aardig aan elkaar gelijk.:)

Gisteren in de vooravond deze mogen schieten. Voor 15 euro ken ik weinig goede potten met een brocade crown met purple. Echt het geld waar. Volgend jaar denk ik 2 van inslaan!

Wat een topper was dit, enorm brede effecten in de straat dus voor die prijs ga ik volgend jaar gewoon flink inslaan.

Goede pot, de prijs is ook nog mooi. Wel een beetje van hetzelfde maar omdat de boeketten zo heerlijk groot zijn blijf je toch geboeid naar deze pot kijken.

wat een geweldige pot is dit. echt super. had hem er voor erbij gekocht. maar was zijn geld meer dan waard.

als die volgend jaar weer 15 euro is koop ik er 2 :)

Back
Bovenaan