Wave Willow [Uitloop]

Ik denk dat het een foutje is, maar ik zie hem bij een dealer hier in de buurt staan van €24,95 voor slechts €4,95... Inslaan dan maar? :p

Als deze cake werkelijk 14,95 bij mijn dealer gaat kosten pik ik er 1 mee. Prima combinatie van goud en blauw! :)

Ik zie hem bij mijn dealer staan voor €24,95 naar mijn idee een mooi product, maar denk niet dat ik hem ga halen wegens mooiere producten voor die prijs zoals de Zodiac heeft ook 19 schoten maar kost bij dezelfde dealer maar €20 dus ga ik liever voor deze. hoop alleen wel dat ik hem ergens nog op een demo kan spotten.

De afmeting 13 centimeter klopt, ben gister even wezen kijken bij vechtweelde en zag hem daar staan. Ik neem hem voor die 15 euro toch mee dit jaar!

Gister een dumie van gezien en dit ding is inderdaad verdomd klein. had jammer genoeg geen fotocamera bij de hand, maar als je alleen de maat zou zien zou je niet verwachten dat er nog zoiets uit kan komen. verder erg mooi uitgewerkte boeketten alleen ik zie het verschil niet met de zodiac alleen dan dat deze 6 schoten meer heeft. naar mijn idee dus niet echt een goede uitbreiding van het assortiment

Laatst bewerkt:
Een top product! Het ging niet helemaal goed, hij stopte er halverwege mee, maar wat een grote boeketten en dan zo'n lage prijs!

Back
Bovenaan