Wat zijn jouw plannen voor 'het laatste jaar'?

- Philadelphia Spitters
- Cupido
- Crossette Switch
- Excentric
- Emprire
- Viper
- King of Action

Kleine selectie uit wat diverse soorten.. Niet allemaal even groots maar zeker geen 13 in een dozijn.
Mooi lijstje, ik zou in dit geval gaan voor

- Philadelphia Spitters
- Cupido
- Crossette Switch

Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee, hoe we het gaan aanpakken. Laatste jaren al erg uitgepakt qua collecties. Plan was om heel rustig aan te doen dit jaar, maar met het potentieel al aankomend jaar verbod toch maar lekker stoken.

Tot nu toe wel pas 4 compounds besteld, zien wel op hoeveel we gaan eindigen.

Maar wel zin in het seizoen langzamerhand zeker na de zomer straks. Hopelijk weer wat demo’s bezoeken altijd sfeerverhogend.

En wat betreft de dag zelf, gaat het of non stop stoken worden van 18:00 tot 02:00 of toch meer momenten pakken, maar dat ligt vooral aan hoe groot de collectie wordt. 😆

Mijn plannen zijn vooral om dit laatste jaar van een traditionele Oud en Nieuw te genieten .
Op de verkoopdagen hier in de buurt langs verschillende winkels en nog een keer die sfeer meemaken tijdens deze dagen .

Oud en Nieuw traditioneel weer beginnen om 10:00 uur, ook ga ik puur voor de nostalgie nog eens gebruik maken van een aansteeklont tussendoor :)

Voor we het weten is dit allemaal verboden, daarom ga ik dit Oud en Nieuw en de verkoopdagen maar beleven alsof het de laatste is, mocht het volgend jaar definitief verboden zijn heb ik er in ieder geval nog 1 keer goed van genoten:sad:

Dit "laatste" jaar doe ik het lekker rustig aan.
Merkte vorig jaar dat ik meer geniet als ik iets minder heb, dan dat ik moet stoken om het stoken zeg maar.
Daarbij verwacht ik dit jaar genoeg vuurwerk van anderen te kunnen zien en dat kan ik dan ook rustig bekijken.

Dit jaar nog bewuster overal van proberen te genieten. Niets voornemen te doen, maar gewoon doen! Overdag de vuurton al aan, lekker vroeg beginnen.

Ga niks geks doen zoals extra inkopen, heb de drang ook niet van ik moet het is mogelijk het laatste jaar moet flink uitpakken. Om eerlijk te zijn maak me er ook niet druk om. In het begin zei ik toen het mogelijke verbod bekend werd zet een jaren 90 oud en nieuw neer met pakketten en fonteinen en met cakes moet ik puzzelen daarom dit jaar gewoon rustig aan.

Ga eigenlijk helemaal niks anders doen, koop ook niets extra's omdat het het laatste jaar zou kunnen zijn. Ben er heel makkelijk in, als dit het is, dan is het maar zo. Tuurlijk is het jammer, maar is helaas niet anders. Maak alles op wat ik heb en lig volgend jaar om 23.00uur op bed haha. Ga niet stoken als het niet mag, dat heeft geen lol voor mij. Scheelt me trouwens wel weer 3 dagen verlof opnemen dan, dus extra dagen voor nieuwe tripjes.

Back
Bovenaan