Wat zijn jouw plannen voor 'het laatste jaar'?

Ik heb wat domme fouten gemaakt in het leven waardoor ik weinig geld heb voor het laatste jaar.
Maar er zijn wel strijkers,matten,nitraten,shells,romeinse kaarsen,rotjes,baby pijltjes en tollen met knal.
Een kleine maar wel toffe collectie.
Een maat van me gaat voor 1500 euro kopen dus ik loop niks mis.
Alleen ik had zelf ook graag voor iets van 2000 euro vuurwerk de lucht in willen knallen.

Ik heb wat domme fouten gemaakt in het leven waardoor ik weinig geld heb voor het laatste jaar.
Maar er zijn wel strijkers,matten,nitraten,shells,romeinse kaarsen,rotjes,baby pijltjes en tollen met knal.
Een kleine maar wel toffe collectie.
Een maat van me gaat voor 1500 euro kopen dus ik loop niks mis.
Alleen ik had zelf ook graag voor iets van 2000 euro vuurwerk de lucht in willen knallen.
Wie het kleine niet eert… ook voor 200 euro heb je nog een dikke collectie hoor. Zie hier mensen voorbij komen met lijsten waar ik alleen maar van kan dromen.

Zolang je je maar vermaakt die avond is het helemaal prima toch?

Ik kan met zekerheid zeggen dat om 18:00 uur het gaspendaal vol op de bodem getrapt word en die blijft daar zeker tot 02:30 op de bodem……(tussendoor wel ff toiletteren anders word het zo n zooitje)
Ik ga er vanuit dat dit het laatste jaar is(ga ik trouwens al de laatste 4 jaar vanuit).
En mogen we volgend jaar nog een keer dat doen we het weer op deze manier…👍

We willen de 31e er een gezellige dag van maken, even bij de carbidschieters buurten, oliebollen bakken, bbq aan voor een lekker broodje pulled pork en de middag en avond open huis voor familie en vrienden.

Voor de rest lekker relaxed stoken, geen mega collectie maar dat bevalt mij de afgelopen jaren toch erg goed. Stoken om het moeten stoken, of omdat het op moet heb ik te vaak gedaan :bonk:

Back
Bovenaan