Mijn persoonlijke plannen zijn heel simpel, ik ga lekker verder en ben nog steeds van mening dat er geen verbod komt (de komende jaren)
Ik hou me er niet aan, omdat het werkelijke probleem wat dit land heeft, niet ligt bij het Consumentenvuurwerk, maar bij hele andere zaken.
Verder gedraag ik me het hele jaar al netjes, dan ben ik maar een keer een crimineel of "tokkie" dat boeit me geen zak, die paar uurtjes afsteken moet kunnen en doe er niemand kwaad mee. Tevens hebben we hier al jaren een verbod, dus ben er al aan gewend en kan je gelijk zeggen, iedereen hier heeft er massaal schijt aan.
Gelukkig wordt het elk jaar steeds duidelijker wat er daadwerkelijk aan de hand is, dit heeft helemaal niks te maken met een buurman die om middernacht wat potjes voor zn deur schiet. Voor mij was echt de druppel om te zien hoe het Oorlogsmonument op de Dam, werd beklommen, poserend met "vlaggen" en dat kan dan wel ? Bizar, echt bizar ! En dan moet ik me aan gaan passen en mag geen Consumentenvuurwerk meer afsteken ?
Dit land heeft een veel groter probleem dan een Vuurwerkprobleem, ga eerst daar maar wat aan doen voor je mij die boete gaat geven !