Keihard van het leven genieten! Staan weer vele vakantie's geboekt voor dit jaar en zelfs voor 2027 alweer een paar geboekt. Volgende week gaan we ook nog 2 vakantie's boeken, Malta en Lapland. Dankbaar zijn voor het leven dat we hebben met de juiste mensen om ons heen.
Qua vuurwerk heb ik fors geminderd dan de jaren daarvoor, en dat zal voor komend jaar zeker door gezet worden. Het bevalt me donders goed, ik heb die gekke jaren wel gehad/gezien. Als ik nu naar die grote collecties van sommigen kijk denk ik vet, maar moest er niet meer aan denken. Mike en Djaimy komen dit jaar weer bij ons vieren, blijven 2 dagen slapen. Gewoon op en top sfeer, met of zonder verbod.
Ik ga er nog steeds vanuit dat er iig dit jaar geen verbod komt. Mocht dat wel zo zijn maken we er alsnog het beste van. Het draait bij mij steeds meer om de sfeer rond oud en nieuw dan het stoken. Ik zou prima kunnen leven met een oud en nieuw met 5 compounds, wat goede fonteinen en klein spul. Zolang de sfeer eromheen maar goed is, en dat gaat zeker goed komen.
Verder nog meer tripjes naar festivals in het buitenland waarbij ook voorzichtig wordt gekeken naar China om Chinees nieuwjaar te vieren.