Wat zijn écht goede fonteinen om erbij te hebben?

Iemand die nog ergens rondom centrum NL een shop weet waar goede jellyfish fonteinen te koop zijn? Zoals de Jumping Jelly Beans (Vulcan), Graffitti (Wolff), Neon Fish Fountain (Broekhoff)?
In het Oosten nog wel een winkel gevonden waar de Jelly Beans nog wordt verkocht;

Ook de Prisma Sparklers is hier nog op voorraad

• Like
Waarderingen: GMP
Snow Crystal van WTF is inderdaad ook wel echt een toppertje van een fontein. Wat een bereik heeft dat ding.. Maar je ziet het ook terug in de prijs ;-)

Ik heb normaal altijd met 0000 een popcorn als neprits en vorig jaar voor het eerst een snow chrystal.

Ik vind de SC een stuk tammer in zn crackling. Dr zitten verschillende soorten in maar ok...

De popcorn is in mijn ogen gewoon een blinde beuker, no nonsens. Komt hoger en heeft een hardere crackling.

Yes die heb ik genoeg en 888 ook (alle twee bijgekocht nog). Maar wil Snow Crystal ook wel ervaren 😉
moet je em iets hoger plaatsen op en paaltje, das echt wel leip! dan is ie gigantisch.

De Bonfire Silverball fountain van bonfireworks/rubro is ook een dikke.

Zelf nu ook de Ex machina besteld en sutorobo taki, zijn minder explosief als bovengenoemde maar leuk om eens te hebben.

Laatst bewerkt:
Ik heb normaal altijd met 0000 een popcorn als neprits en vorig jaar voor het eerst een snow chrystal.

Ik vind de SC een stuk tammer in zn crackling. Dr zitten verschillende soorten in maar ok...

De popcorn is in mijn ogen gewoon een blinde beuker, no nonsens. Komt hoger en heeft een hardere crackling.

Oke duidelijk dan denk ik dat je op het gebied van crackling fonteinen met 3 goede beukers te maken hebt. Fountain 999 van wolff (wellicht ook 888), Popcorn van Vulcan en de Snow Crystal van WTF. Iedereen zet wellicht 1 van deze 3 op nummer 1. Ik heb ze alle 3 nog nooit gezien dus geen idee.

Als je dan gaat kijken naar de gemiddelde prijs online (uitzonderingen niet meegerekend)
  • Fountain 999 €8,- / €10,-
  • Popcorn €11,- / €12,50,-
  • Snow Crystal €15,- / €19,-
Daar zit dan wel aardig verschil in....

Iemand die nog een andere crackling beuker dan hier boven genoemd op 1 zet?

Ik zag dat er op een paar plekken de Hollenfeuer nog te koop was, deze dan zeker mee nemen voor die paar euro.

Oke duidelijk dan denk ik dat je op het gebied van crackling fonteinen met 3 goede beukers te maken hebt. Fountain 999 van wolff (wellicht ook 888), Popcorn van Vulcan en de Snow Crystal van WTF. Iedereen zet wellicht 1 van deze 3 op nummer 1. Ik heb ze alle 3 nog nooit gezien dus geen idee.

Als je dan gaat kijken naar de gemiddelde prijs online (uitzonderingen niet meegerekend)
  • Fountain 999 €8,- / €10,-
  • Popcorn €11,- / €12,50,-
  • Snow Crystal €15,- / €19,-
Daar zit dan wel aardig verschil in....

Iemand die nog een andere crackling beuker dan hier boven genoemd op 1 zet?
Turbo Fountain, die geeft ook wel even vol gas met 3 tubes tegelijk 💪🏻

Deze al gezien?

Deze al gezien?

Ja al gezien maar kan mij niet echt bekoren. 55 euro is ook best duur, daar heb je 7x fountain 999 voor. Dit was een van de producten die bij BredaVW in de aanbieding zat in 1 van de dolle 3 dagen maar ook toen laten staan.

Stockholm spectacle, niet alleen een fontein maar ook soort van afsluitende all at once.
wel rond de 27 euro
meeste fonteinen lijken wel genoemd.

Back
Bovenaan