Wat zijn écht goede fonteinen om erbij te hebben?

Ik zou maar wat graag eens een voorraad inslaan in Duitsland. Maar die supermarktjacht maakt het veel te onzeker wat je kunt shoppen.

Daar ga ik niet 2x 200km voor rijden, voor een kàns op leuke fonteinen.

Ik zou gewoon net zoals hier uit een webshop met flink assortiment kunnen shoppen EN er vrij zeker van zijn dat je boeltje klaar staat om af te halen.

Alle fonteinen van funke, complete bugano 250gr assortiment. Paar leuke van nico. Mijmer mijmer...

Er zijn bepaalde speciaal zaken die Bugano's ook verkopen via de site. Dan heb je gegarandeerd prijs

En dan te bedenken dat de 500 grams versies van Bugsano gewoon legaal in Zwitserland verkocht worden.

Laatst bewerkt:
Ik zou maar wat graag eens een voorraad inslaan in Duitsland. Maar die supermarktjacht maakt het veel te onzeker wat je kunt shoppen.

Ik zou gewoon net zoals hier uit een webshop met flink assortiment kunnen shoppen EN er vrij zeker van zijn dat je boeltje klaar staat om af te halen.

Alle fonteinen van funke, complete bugano 250gr assortiment. Paar leuke van nico. Mijmer mijmer...
Wanneer gaan we op fonteinsafari @Richardus ?

Ik heb gewoon vooraf besteld bij een aanbieder daar, ik heb echt 0.0 zin om met een horde hebberige Nederlanders nerveus in bakken te graaien in een Duitse supermarkt ...sorry....

Er zit net over de grens een aanbieder die een fingerlicking assortiment funke klein spul aanbied..

Ik vind het echt een verlies voor de Nederlandse liefhebbers dat Funke niet meer hier verkrijgbaar is.

Met name hun kleine artikelen zijn ontzettend hoogwaardig uitgevoerd en dan die prachtige retro labels..

Ik heb wel alles zorgvuldig opgeteld qua bruto gewicht om niet boven 25 kilo te komen, want geheid dat die snaaiers net na de grens met een eenheid van 30 man sterk en een weegschaal alles na gaan wegen..uiteraard allemaal voor uw eigen bestwil....

Ik zou dolgraag die retro buskruit knallers en 250 grams fonteinen meenemen maar ik laat ze toch maar liggen...

Ik ga gewoon 250 km trappen met de auto...,)

Heb geen auto, dus zou met fiets vanaf een NL station doen. En behalve te ver zit m'n afhaalschema al ramvol 🤣
Ach, dat kleine stukje fietsen. Gewoon een beetje doortrappen. :p2:angel:
En anders vertrek je alvast de dag van tevoren zodat je 's ochtends daar gelijk bij opening voor de deur staat. :d
Je moet toch wel een beetje moeite over hebben voor een leuke fontein. 🤭

Eddy.

Back
Bovenaan