Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Natuurlijk, dit jaar zijn er meerdere fontein koningen denk ik. Zullen we afspreken die foto ook hier te delen, los van alle collectie geweld? Lijkt me erg leuk.Zelf ook nog eens door zitten lezen en als fonteinenmafklapper ben ik erg benieuwd naar de collectiefoto's eind vd maand.
Neem aan dat jullie net als ik ook een fonteinenfoto maken ipv dat ze verstopt staan op de totaalfoto?
Dat is wel een goed idee ja, want er zijn tal van fonteinen genoemd in dit topic en zo te zien worden er ook veel gekocht hehe. Geef ze een podium, losse fontein collectiefoto's!Zelf ook nog eens door zitten lezen en als fonteinenmafklapper ben ik erg benieuwd naar de collectiefoto's eind vd maand.
Neem aan dat jullie net als ik ook een fonteinenfoto maken ipv dat ze verstopt staan op de totaalfoto?
Kwam deze ook nog ergens tegen, lijkt me grappig.
Ik ga een foto van de collectie maken, komt goedZelf ook nog eens door zitten lezen en als fonteinenmafklapper ben ik erg benieuwd naar de collectiefoto's eind vd maand.