Wat zijn écht goede fonteinen om erbij te hebben?

Zelf ook nog eens door zitten lezen en als fonteinenmafklapper ben ik erg benieuwd naar de collectiefoto's eind vd maand.

Neem aan dat jullie net als ik ook een fonteinenfoto maken ipv dat ze verstopt staan op de totaalfoto?
Natuurlijk, dit jaar zijn er meerdere fontein koningen denk ik. Zullen we afspreken die foto ook hier te delen, los van alle collectie geweld? Lijkt me erg leuk.

• Love
Waarderingen: GMP
Zelf ook nog eens door zitten lezen en als fonteinenmafklapper ben ik erg benieuwd naar de collectiefoto's eind vd maand.

Neem aan dat jullie net als ik ook een fonteinenfoto maken ipv dat ze verstopt staan op de totaalfoto?
Dat is wel een goed idee ja, want er zijn tal van fonteinen genoemd in dit topic en zo te zien worden er ook veel gekocht hehe. Geef ze een podium, losse fontein collectiefoto's!

Ik was ook nog even aan het doornemen hier, stiekem wat noteren voor de losse verkoop

• Like
Waarderingen: GMP
Ik denk dat het waarschijnlijk theater vuurwerk is, maar ik waag gerust een poging.
Maar weet iemand welke fontein er gisteren is geschoten in de finale show van Sourman?

Kwam deze ook nog ergens tegen, lijkt me grappig.

Yes zie post 255. Leuk ding... Heb hem dit jaar ook. 2 voor 14,95 💯

Ik ga een foto van de collectie maken, komt goed ;-)

Back
Bovenaan