Wat zijn de criteria dit jaar voor jouw aankopen?

Ik heb een tijd gehad dat ik alles afwoog op prijs in verhouding tot kruitgewicht en aantal schoten, maar de laatste jaren kies ik eigenlijk alleen de producten waar ik echt naar uitkijk doordat de effecten bijzonder zijn of doordat het gewoon goed afgewerkt is, ook al zijn die dan wat duurder. Dat bevalt me beter!

dit jaar is mijn focus op mijn kinderen, wil graag met hun samen stoken dus zal veel klein vuurwerk hebben wat voor hun leuk is. Daarnaast een aantal leuke kwaliteit bakken en of uniek vuurwerk.

Ook hier dit jaar geswitched naar alleen producten die ik mooi vind, waar ik andere jaren ook wel eens kocht voor het rammen/wow effect. Denk ik het laatste jaar alleen maar aan mezelf.

Ik begon het jaar met het idee om zo min mogelijk ‘meepakkers’ mee te pakken omdat het toch wel aardig optelt. Ik begon het jaar met veel discipline maar nu eenmaal in Oktober moet ik zeggen dat het wederom niet gelukt is. Ik moest sowieso de Super Flowers en de Break Out hebben en dat was vroeg in het jaar gelukt.

Ten eerste moet ik eerst het gevoel krijgen van ja die moet ik hebben en ten tweede moet de prijs fatsoenlijk zijn. Ik koop iig geen producten meer omdat de prijs gunstig is. Koop echt alleen maar wat ik graag wil.

Op dit moment zoek ik alleen goed spul, aanbieding uiteraard meegenomen en kijk nog steeds rond, maar heb geen problemen te wachten tot wat demo's waar productie geschoten worden om nog wat Fomo aankopen te doen

Omdat het waarschijnlijk de laatste keer is, zijn mijn grenzen wat lager. Elk product waar men enthousiast over is en welke ik voor een goede prijs dichtbij kan kopen, komt er wel bij.

We begonnen met 25% van het budget van afgelopen jaar.. De lat lag hoog, dit jaar alleen pareltjes.. Tot de FOMO ernstig toeslag en je erachter kwam dat dit laatste jaar nog veel pareltjes geschoten moeten worden. Meeste zijn inmiddels besteld en nu kom ik erwachter dat het budget van 25% met 500% is overschreden..

Dus, tjah.. Wat moet ik zeggen..

Back
Bovenaan