Wat zat er in jouw kerstpakket ?

Torrr

VWC lid
Wat zat er in jou kerstpakket ?

Vertel hier wat er in jouw kerstpakket zat en of je er zeer tevreden mee was of dat je misschien stiekem toch iets meer had verwacht ?

Kerstpakketten zijn afgelopen week bij ons op de zaak gearriveerd. We zullen hem vrijdag wel meekrijgen denk ik :)

Ik werk ook bij de AH ben benieuwd wanneer ik m'n kerstpakketje ontvang:) Zal wel in de loop van aankomende week zijn. Wordt m'n eerste kerstpakket...

Heb mijne al binnen, en opzig zat er best wel wat in...
plus een kerstkaartje met nog eens 50 euro erbij in....:D

Ik werk bij c1000 als bijbaantje in mijn kerstpakket zaten allemaal hollandse etenswaren zoals:
Snert , drop , pannekoeken , broodje unox etc.
En nog een kaars.

Multifunctioneel Glaswerk....Ja, dat lees je goed. Bij een thuiszorginstelling krijg je de sufste ongewenste prulkerstpakketten. Al jaren. Als je al een kerstpakket krijgt. En dan krijg je prul wat geldverspilling van jewelste is. Zoals deze set glazen koekpotten waar je nog een kaars in kunt hangen ofzo :bonk: Geef dan gewoon een kerststol ofzo met een leuke kaart; iedereen blij. Of nog liever; zoals jaar of 5 geleden; een kadobon met boekje waar je zelf wat uit kunt kiezen. Maar Multifunctioneel Glaswerk...'t is nog net niet zo erg als de fel zilveren fietstassen van vorig jaar :frusty:

Pannenkoekenset inclusief koekenpan en jam ed. Verder prima te gebruiken reguliere hapjes en snoepjes. Erg leuk pakket. Is altijd zo bij ons. Vorig jaar kregen we een oliebollen set inclusief schalen.

Ik ga er niet vanuit dat die krenten bij ons nog een kerstpakket regelen. Maja een pakket met soep toastjes, pate en goedkope wijn hoeft van mij ook niet

Ik heb mijn kerstpakket vorige week al gekregen. 401710_378587995561744_651559903_n.jpg

12587_378587095561834_849979774_n.jpg

De fruitschaal en de reclamefolders horen er natuurlijk niet bij. :p

Wat er in zit.

Engels drop
Salmiaklollies
Knakworstjes
2 flesjes cola
Thee
Ketchup
Doppinda's
Pizza spread voor tussen de tosti. :bonk:
Ardenner pathé
Pak suiker
Doosje tictac
Pak sinaasappelsap
Theebeker
Popcorn
Chips
Marsmellows
Lonka caramelblokjes,
Een soort chips met chocola eraan
Slagroom
Pak chocomel
Browniemix. Volgens de doos moet je er alleen water bij doen en in de oven schuiven.
Bier
Pak toast

Lang niet gek dacht ik. Vorig jaar hadden we een kerstpakket met alle ingrediënten erin om een zuurkoolstapmot te maken. Toen we het kerstpakket kregen, was de zuurkool al over datum. :p

Geen standaard kerst "pakket". Wij gaan begin januari met het bedrijf een lang weekend op wintersport. Top cadeau toch :).

Mijn kerst pakket is al jaren het zelfde... 2 cadeau bonnen met een gezamenlijke waarde van 30 euro. Te besteden bij de Dirk/Bas/Digros, Dirck III en bij de Dirx. Gulle vent die Dirk van den Broek. Tevens een nieuwe baan als uitzendkracht hij een grote internet en telecom provider, had niet verwacht dat ik als uitzendkracht een kerstpakket zou krijgen. Hier ook helemaal niet op gereageerd op mailtjes e.d. blijkt dat ik toch recht had op een kerstpakket! Volgend jaar dus hopelijk weer een kans. Wel 2 kaartjes gekregen voor t rijksmuseum

Gisteren een kerstpakket binnengekregen, alleen zat er geen brief bij. Weten dus niet van wie het is. Ik heb 3 verschillende werkgevers en nog 2 waar ik vrijwillig meeloop.

Je moet een gegeven paard niet in zijn bek kijken, maar over de kerstpakketten bij ons op zaak de laatste jaren : breek me de bek niet open, Voorbeeld : wij mogen online ergens een bestelling plaatsen, dan staa er dat je lekker met je gezin naar de efteling kunt, resultaat : je kan 1 kaartje bestellen en de andere drie moet je zelf ophoesten. belachelijk ... zooi pfffff en zo staan de meeste producten op de site.

Ik krijg 50 euro netto uitgekeerd, vind ik persoonlijk leuker dan die verrotte kerstpakketten waar je 9 van de 10 keer helemaal niets mee kunt.

Back
Bovenaan