Wat zat er in jouw kerstpakket ?

Snap het van de ene kant wel, maar altijd dat gezeur over een kerstpakket. Je krijgt het toch gratis.. is toch altijd leuk meegenomen. Tot afgelopen jaar kreeg je bij ons altijd een kerstpakket en 20% van een jaarsalaris! Dat was nog eens leuk. Nu is het bedrijf overgenomen en ben bang dat dat nu niet meer is:(

Snap het van de ene kant wel, maar altijd dat gezeur over een kerstpakket. Je krijgt het toch gratis.. is toch altijd leuk meegenomen. Tot afgelopen jaar kreeg je bij ons altijd een kerstpakket en 20% van een jaarsalaris! Dat was nog eens leuk. Nu is het bedrijf overgenomen en ben bang dat dat nu niet meer is:(

20% van een maandsalaris zeker?

Sommige mensen dragen maandelijks geld af via de loonstrook. Daar krijgen ze dan een 'kerstpakket' voor terug van de baas. Onzinnig dus. Zelf heb ik geen kerstpakket gekregen. Niets over gehoord in ieder geval.

Tot afgelopen jaar kreeg je bij ons altijd een kerstpakket en 20% van een jaarsalaris!

haha laat dan het kerstpakket maar zitten als je 20% van je jaarsalaris krijgt :D, waar is dat feestje, hier is dat feestje ...

Maar het zal zoals Lars al zei van je maandsalaris zijn :wink:

Ik werk bij appie. Een franchise. En ik kreeg een waardebon van 15 euro. Juist. Om te besteden bij je raad het al: deze appie.

(heb m voor 15 euro omgewisseld met me ma :) Oftewel weer extra vuurwerkgeld.

ik werk bij appie maar kreeg alleen maar troep die ik niet lust of waar ik niks aan heb, een goude handtasje, pesto, koffie, chocola met mokka smaak BAH, 2 kookboeken en een doosje chocola (het enige wat ik lust).

had liever een kadobon ofzo gehad ipv dit waarvan ik de helft weggooi..

en dan krijgen we binnenkort die enorme eindejaarsbonus waarschijnlijk weer (was vorig jaar 10 euro).

hoezo zuinig :frusty:

ik werk bij appie maar kreeg alleen maar troep die ik niet lust of waar ik niks aan heb, een goude handtasje, pesto, koffie, chocola met mokka smaak BAH, 2 kookboeken en een doosje chocola (het enige wat ik lust).

had liever een kadobon ofzo gehad ipv dit waarvan ik de helft weggooi..

en dan krijgen we binnenkort die enorme eindejaarsbonus waarschijnlijk weer (was vorig jaar 10 euro).

hoezo zuinig :frusty:

Dan zeg je toch dat je voortaan niets meer hoeft ... Vinden ze vast geen probleem :D:p

Dit is mijn kerstpakket voor dit jaar! vind het een leuk lamp.
attachment.php

philips_living_colors.jpg

1 x klein zakje chips naturel
1 x medium zakje pinda knabbels (alla cheetos)
1 x zakje dropjes
1 x zakje fudge
2 x pakjes sap (mee neem pakjes)
1 x zakje kerst koekjes
1 x plak chocolade
1 x Lavendel zeep

Een doos chivas in het cafe en sportvereniging waar ik bestuurslid ben en een kaart bij mn reguliere werkgever waar ik 2cadeaus of 1duurdere mag uitzoeken. Erg leuk om zelf de keuze te hebben, met toch bruikbare dingen als een stofzuiger, hugo boss parfum, vouchers voor pathe, etc

Vandaag ook mijn pakket gehad!

Leuk pakket met bijna alleen maar drank en een doos bonbons.

O.a

Fles bacardi
Flex cointreu (excuus voor het spellen)
Fles jenever
Fles ammaretto
Fles Ballentino's whisky

Hier kan ik wel wat mee!

Vandaag ook mijn pakket gehad!

Leuk pakket met bijna alleen maar drank en een doos bonbons.

O.a

Fles bacardi
Flex cointreu (excuus voor het spellen)
Fles jenever
Fles ammaretto
Fles Ballentino's whisky

Hier kan ik wel wat mee!

klinkt als een ideaal kerstpakket:)
zelf krijgen wij meest het pakket pas de dag voor kerst dus in dit geval waarschijnlijk maandag.

klinkt als een ideaal kerstpakket:)
zelf krijgen wij meest het pakket pas de dag voor kerst dus in dit geval waarschijnlijk maandag.

Ja ben er erg blij mee.
we hadden geklaagd vorrig jaar, ik heb zelf maat xl, en kreeg een badjas maat S, naja dat ken toch niet.
beetje jammer, maar nu maken ze het goed.
ook nog een leuke kleine bonus van 250,- heerlijk.

Ik heb gisteren ook mijn pakket mee mogen nemen! Toch leuk om als stagiair een pakket te krijgen. Waarschijnlijk a.s. weekend het pakket van mijn tweede werkgever :p

Zak Lays Sensations
Zakje popcorn
Fles rode wijn
Fles witte wijn
Fles appelsap
Agenda
Waardebon voor diepvries rollade
Italiaanse salademix croutons
Panecillos
Gezouten pinda's
Ontbijtkoek
Winegums
Koekjes
Breekbrood
Brie
Choco truffels
Fruitschaal
Vier glazen
Pesto
Blikje tonijn
Saladedressing
Sla couvert

Goh, best veel eigenlijk :p Ben er ook zeker tevreden mee.

20% van een maandsalaris zeker?

haha nee toch echt van een jaarsalaris.. (wel bijbaantje met 0 uren contract) Maar al gauw goed voor een euro of 700 á 800 maar dit was inclusief 8 procent vakantiegeld. Heb het nu uiteindelijk toch gekregen maar dan 12 procent aangezien we nu die 8 procent al maandelijks bijgeschreven krijgen. Maar niet slecht toch?!

Zojuist mijn pakket (tas:P) ontvangen, laten we het er op houden dat het crisis is bbij de krant :p
pak chocomel, doos celebrations (geen crackers :( ),zak pinda's,doos koekjes en een pet. Ik ga even verder aan mijn doos celebrations :D

Back
Bovenaan