Wat wordt het artikel van het jaar?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Welke artikelen worden artikel van het jaar? Compound / cake / fontein.. Beetje gokken welke enorm goed gaat zijn. Kunnen we achteraf kijken of het klopt.

Tis afwachten op de demo's of straatfilms maar de Atlantis van Rubro of de Climax van Wolff zien er veelbelovend uit.

Hangt van veel factoren af, maar ervan uitgaande dat alles gewoon uitgeleverd mag worden gok ik een van de nieuwe rubro 30mm dozen of de rebel 2.0. Maar evengoede kans dat de TDS400 en Cairo weer in de prijzen zullen vallen. We zullen zien :)

Tis afwachten op de demo's of straatfilms maar de Atlantis van Rubro of de Climax van Wolff zien er veelbelovend uit.
Ik maak me ernstige zorgen om het kooiloze en wat er straks uit komt. Bij rubro zijn we inmiddels gewend dat ze compleet andere producten schieten dan dat er in de doos zit (coconut bounty soap). Maar Vulcan doet al jaren kooiloos, en dat vind ik niet superbijzonder.

Haha hoeveel mag je er kiezen? Mij kennende heb ik meerdere favorieten natuurlijk haha :angel:

• Walhalla
  • Atlantis
  • Exceptional
  • Oriental Manderin
  • Multi Color Madness
  • Sky Candy
  • Opera House

PS. Gebaseerd op huidige filmpjes. Geen demo's gezien nog.

Wrs iets van Rubro/Mania vanwege freakverkrijgbaarheid, en dan maar afwachten wat er na de jaarwisseling van over blijft

Elegance, nu die beter verkrijgbaar was/is en zich bewezen heeft

Crazy Hornet als liefhebbersproduct

Juggernaut als dark horse

Maar we weten nog niet van Broekhoff

Back
Bovenaan